Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 25

Ämne: en runda i skåne

  1. #11
    Medlem Coucous avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    16
    Tjena, det låter som en trevlig runda. Låter också trevligt att alla är välkomna, då kanske t.o.m. jag kan köra med.

  2. #12
    självklart e du välkommen , det e bara att komma till shell gårdstånga kl 11

  3. #13
    Svårt att komma loss, eftersom jag lovat bort mej, på nåt som dom kallade "jobb".
    Fy sören, det är man ju inte van vid, måste vara nåt hemskt eftersom JAG får göra det.

    MEN, jag kommer att skicka ut ett mail till mina polare i BMC, så får vi se hur många som nappar på detta.
    Ha en trevlig tur
    //Bennie

  4. #14
    ja fy fan du kommer att bli sjuk nu när du måste JOBBA , ja ja detta e ju ingen märkvärdig runda men ändå , men regnar det kör vi inte

  5. #15

    tack gott folk

    så var man hemma igen , vill tacka er som var med idag och jag tycker vi har alltid lika trevligt , så får vi väl se om det blir fler medlemar här , då det fanns några med på turen som inte e med här än , ja ja TACK för idag och visst hade vi tur med vädret , mvh Nilsson

  6. #16
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    så var man hemma igen , vill tacka er som var med idag och jag tycker vi har alltid lika trevligt , så får vi väl se om det blir fler medlemar här , då det fanns några med på turen som inte e med här än , ja ja TACK för idag och visst hade vi tur med vädret , mvh Nilsson
    Vore himla skoj om det kom upp lite bilder från turen. Gärna med en liten reseskildring. Saknar vägarna där nere hos er!

  7. #17
    jag tog inga bilder men det kommer nog från andra som var med , och de vägar vi körde är ganska ovanliga ,om man nu kallar de för vägar var mera kostigar

  8. #18
    Medlem lenes avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    tågarp
    Inlägg
    67

    hejsan

    tusende tack för en underbar dag med en massa trevliga människor...Jag älskar nilssons turer en massa fika,super bra vägar .och sen lisas nya hoj superfin..att vi sen var på röstånga marknad var bara ett extra pluss .....tack till alla för en bra dag

  9. #19
    Medlem Coucous avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    16
    Tack för en trevlig runda Nilsson, det är ett nöje att köra efter dig. Mycket mysiga vägar och stopp. Och mycket trevligt sällskap. Det gör jag gärna om.

  10. #20
    det e ju bara att hänga på , hos oss e alla välkommna även om det haglar spydigheter mellan oss

Liknande ämnen

  1. Shoping runda.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-06-02, 22:06
  2. En liten runda.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-29, 20:55
  3. Dagens runda.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-25, 21:54
  4. Runda i dag?
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-28, 09:05
  5. Runda 5/9?
    Av Boven i forum Träffar & Körningar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 12:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •