Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Så less på skiten.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Så less på skiten.

    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Men usch så hemskt. Hur kan släkten göra nåt sånt. Dem borde ju skämmas.

  3. #3
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Men usch så hemskt. Hur kan släkten göra nåt sånt. Dem borde ju skämmas.
    Det är så jävla vidrigt så jag finner inte ord.>
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #4
    Jag har en historia som visar lite hur det kan gå med gnidna släktingar. Farsan hade flera syskon och den sista hade inga barn, två av mina kusiner ägnade alltid mycket tid åt min sista faster med besök och så. Efter hennes död så på begravningen så ville den älsta att vi skulle träffas alla syskonbarn innan vi skildes. Före mötet frågade jag henne om det var skrivet och med ett snopet uttryck sa hon att det inte var det. Så kom vi då till boupptekningen så frågade förrättaren om det fans några krav som skulle tas upp, då sa den älsta att det var så, hon och hennes syster skulle ha betalt för resor och uppehälle när de besökte henne under sista tiden. Bankmannen frågade det kan ni väll inte begära för fastern hade aldrig begärt detta utan det var helt deras eget val, efter som ingen av oss övriga ville bråka om skitsaker så fick de båda systrarana det de begärde men vi övriga fick klart för oss hur dana dom var i verkligheten inte var det omtanke om fastern utan endast ett sätt att försöka sno till sig. Bodelningen gick till på samma sätt. Bråte har jag innan så jag var inte särskilt intresserad av att bära hem mer.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. 10-åring som kör skiten ur dig
    Av Nina i forum Off topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 09:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •