Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Vätternrunda på motorcykel

  1. #1
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557

    Vätternrunda på motorcykel

    Igår var Leffa och jag ute på en fikatur runt Vättern. Här kan du läsa om den!
    ~ Mats

    Min blogg

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    klockren brättelse mats ,synd bara att dessa dagar går så förbannat fort ,hoppas på en tur till inom kort :=))

  3. #3
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    klockren brättelse mats ,synd bara att dessa dagar går så förbannat fort ,hoppas på en tur till inom kort :=))
    Siljan ligger och väntar på att rundas....
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #4
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Här finns en idé till rutt för Siljan runt samt fortsättning på den med Runn runt.
    Passar det så åker jag gärna med, detta är mina hemtrakter bor just nu ett längre stenkast från Clas Ohlson i Insjön men vi flyttar på fredag till min hemstad Borlänge.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    du är välkommen kimmo

  6. #6
    Mc-Bosse
    Gäst
    Är det inte jobbigt med värmen på långturer? Det är en orsak till att jag inte kör långa turer när det är varmt. Jag blir så fruktansvärt irriterad när svetten rinner innanför kläderna och jag inte kan komma ur dom.

    Glädjen med hojkörningen försvinner liksom för det är mest varmt, svettigt och allmänt irriterande tycker jag

  7. #7
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Är det inte jobbigt med värmen på långturer? Det är en orsak till att jag inte kör långa turer när det är varmt. Jag blir så fruktansvärt irriterad när svetten rinner innanför kläderna och jag inte kan komma ur dom.

    Glädjen med hojkörningen försvinner liksom för det är mest varmt, svettigt och allmänt irriterande tycker jag
    Tycker inte att det är så farligt när man rullar, men när man stannar kan det bli riktigt tufft. Gäller att snabbt få av kläderna och att använda kontokortstankning. Undvik att gå in på bensinstationerna!
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #8
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Tycker inte att det är så farligt när man rullar, men när man stannar kan det bli riktigt tufft. Gäller att snabbt få av kläderna och att använda kontokortstankning. Undvik att gå in på bensinstationerna!
    Senast jag gick in på en bensinstation var det AC. Det var helt ok men jag förstår att det är döden om stationen saknar detta.

  9. #9
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Kimmo Visa inlägg
    Passar det så åker jag gärna med, detta är mina hemtrakter bor just nu ett längre stenkast från Clas Ohlson i Insjön men vi flyttar på fredag till min hemstad Borlänge.
    Vi får se om Leffa kan åka med, som det ser ut nu kommer jag i alla fall att köra. Vi kan ju träffas på lämplig plats, exempelvis vid McDonald`s vid kupolen. Gör upp detaljerna närmare nästa vecka!
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #10
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Vi får se om Leffa kan åka med, som det ser ut nu kommer jag i alla fall att köra. Vi kan ju träffas på lämplig plats, exempelvis vid McDonald`s vid kupolen. Gör upp detaljerna närmare nästa vecka!
    Vi får se hur det passa då vi kommer att åka iväg på semester i senare delen av nästa vecka.

Liknande ämnen

  1. Köp av motorcykel
    Av Lunkish i forum Street
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2014-07-13, 19:20
  2. USB på motorcykel
    Av Kret i forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 19:04
  3. Lastsäkra motorcykel?
    Av Motormannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-07-10, 20:51
  4. Vätternrunda 19-20/6
    Av leffa i forum Träffar & Körningar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-06-12, 10:05
  5. Vätternrunda
    Av leffa i forum Träffar & Körningar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 19:50

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •