Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: Hojval

  1. #11
    Kom att tänka på att det finns nåt märke som heter Lifan som gör riktigt billiga glidarhojar. En ny sådan är inte dyr.

  2. #12
    Glömde säga att dom är kopior av japan-hojar. Yamaha tror jag det är, eller var det Honda.

  3. #13
    joo men lifans 125or är mestadels sport och deras cutom 250or hittade någon 125a på blocket men den hade tyvär 4 hp för mkt för att va lätt mc

    Tack för tipset ska hålla ögona uppe över såna med

  4. #14
    Jo, det finns säkert andra märken som Lifan. Men som sagt jag håller nog på Honda när det gäller kvalitet.

  5. #15
    Medlem fremass avatar
    Reg.datum
    jun 2010
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    42
    Välkommen Robin


    Säger bara Honda. Både för kvalite o för utseende ett enkelt val.

    Absolut inte ngn Lifan eller ngt okänt märke då sitter du där sen o får nästan skänka bort hojen en lifan är inte mer värd en en vanlig cykel redan efter ngt år

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Jo, det finns säkert andra märken som Lifan. Men som sagt jag håller nog på Honda när det gäller kvalitet.
    Hehe och ändå kör du en Yamaha själv Nästan så man tror att du inte är nöjd

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av Robin Visa inlägg
    Hehe och ändå kör du en Yamaha själv Nästan så man tror att du inte är nöjd
    Faktist så är jag inte så nöjd. Eller med denna 950 är jag nöjd för den är ny och har 5 års garanti. Men före den så hade jag en Dragstar 1100 och den rapplade med startmotorn och läckte olja. Till sist sa jag åt handlarn där jag köpt den att jag var missnöjd kund så fick kanonbra pris på 950:n. 80 tusen för en -09:a demo som gått typ 20 mil. Nypris är 99 000:-.

    Min kompis som kör Yamaha 1900 Stratoliner hade en Warrior förut och den var de bara rappel på oxå.

    Körde Honda på 80-talet en CBX 550 och inget fel på den men den var ny. Men hade en begagnad sådan för några år sen oxå och fast hojen var gammal och gått flera tusen mil gick den som en klocka.

  8. #18
    Den hära hade ju inte gått nå långt.

    http://www.blocket.se/vasterbotten/Y...1.htm?ca=2&w=1

  9. #19
    Nix de är jue perfekt synd bara att du haft sån otur med yamaha för det är jue meningen att jag ska ha den till jag tar tung de blir jue 6 år och MÅNGA mil, Tack för länken, då vet jag att jag inte ska kolla efter yamaha som redan har gått ett par tusen mil

  10. #20
    Tror nog det är bara jag och kompisen som har haft otur med våra Yamaha-hojar. Dragstar 1100 var ju Sveriges mest sålda hoj under många år så det borde ju inte vara en dålig hoj. Yamaha är väl fortfarande det största japanska märket här i Sverige. Men som sagt så tror jag ändå Honda har snäppet bättre kvalitet.

Liknande ämnen

  1. hojval
    Av glidare i forum Custom
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-12-17, 22:57
  2. En nybörjare söker råd och visdom ang hojval:)
    Av Twostick i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2012-06-01, 20:29
  3. Nybörjare och hojval
    Av Dejmien i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 17:31

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •