Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Batteriproblem

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2010
    Ort
    Tibro
    Inlägg
    21
    Oj kanske har haft tur idag när jag åkte 3mil med mcn med det nya batteriet..Får väl be att den går i morgon när jag skall åka 5mil och byta bakdäck,,Att den laddar som den ska alltså.Usch för elfel,

  2. #12
    Medlem Guzzi-Leifs avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    1 217
    mybba:
    Ingen kan allt och man behöver inte heller vara intresserad av allt. Därför finns verkstäder och goda vänner/Gurus - försök gärna hitta en sådan i din närhet (du kan ju lägga ut en trevare här och på Sporthoj.com) om du inte vill åka till verkstaden.

    Annars har elfelen den trevliga egenskapen att de lyder under obrottslig logik och många av dem är relativt enkla att felsöka. De lyder dessutom under den moderna motorcyklismens första lag "Förr kunde man meka med allt själv - å andra sidan var man ständigt tvungen till det också!". Idag är ju många möjliga felkällor oåtkomliga med komponenterna ingjutna i skal och ofta krävs särskild testutrustning för att felsöka.

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2010
    Ort
    Tibro
    Inlägg
    21
    Precis guzzi-leif..Jag behöver nog inte han nån guru tror jag har nu kört 42mil sammanlagt och den startar på ett kick..Gött..Nu kan jag le igen..Hat så gött alla ni som hjälpt mig i denna fråga.mvh Mybba

Liknande ämnen

  1. Batteriproblem?!
    Av Jonas76 i forum Mekhörnan
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-03-29, 13:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •