Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 22

Ämne: bsa:n hemma efter 120mil

  1. #11
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Kul att det gick vägen och vilken tillmötesgående försäljare som mötte er redan vid Arlanda.
    Hur många liter rymmer tanken?
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780

    Oho, vilken skönhet och en framskärm värd namnet även om den kanske inte är så vacker. Sidovagnen till vänster indikerar ett ursprung i England.

    Än en gång grattis!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Kul att det gick vägen och vilken tillmötesgående försäljare som mötte er redan vid Arlanda.
    Hur många liter rymmer tanken?
    jo det var en mycket tillmötesgående å hemskt trevlig säljare. han köpte kaffe åt oss på arlanda innan vi åkte. tanken rymmer 18 liter

  4. #14
    nu när man köpt en riktig motorcykel får man väll börja klä upp sig när man far ut å åker
    har ekiperat mig på tradera http://www.hojen.nu/forum/picture.ph...pictureid=2076

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    nu när man köpt en riktig motorcykel får man väll börja klä upp sig när man far ut å åker
    har ekiperat mig på tradera http://www.hojen.nu/forum/picture.ph...pictureid=2076
    Vilken häftig utrustning!

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Vilken häftig utrustning!
    jo jag ser ju riktigt anständig ut för att köra gammelhoj

  7. #17
    var med tanten på en grillfest igår kväll, å givetvis åkte vi bsa;n med sidovagnen dit. den väckte uppmärksamhet. fick fara några vänder med den så några kvinnor fick provåka sidovagnen. kul var det å glada blev dom,

  8. #18
    är det nån här inne som vet hur man får reda på hur många bsa a10 golden flash 1954 med sidovagn som är registrerade i sverige. har fått höra att det ska gå att få reda på sånnt men hur?

  9. #19
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    är det nån här inne som vet hur man får reda på hur många bsa a10 golden flash 1954 med sidovagn som är registrerade i sverige. har fått höra att det ska gå att få reda på sånnt men hur?
    Börja med att kolla med Transportstyrelsen. Dom bör ha koll på alla våra fordon. Länk
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #20
    hittade länken igår kväll efter lite letande fick svar idag, det finns endast 7st inregistrerade med karosserikod för sidovagn å
    då är alla årsmodeller inräknade, så nu har jag skickat ett nytt mail å fråga hur många av dom som är av 1954 års modell,väntar med spänning på svaret. kul att man har en mera udda motorcykel å ingen dussinhoj

Liknande ämnen

  1. Hemma efter min resa i Europa
    Av ralsbo i forum Touring
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-08-25, 09:45
  2. Hemma igen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 07:22
  3. 2 nya hojar hemma..
    Av tomahs900 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 03:22
  4. Hemma
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 20:44
  5. Hemma.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 08:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •