Sidan 16 av 25 FörstaFörsta ... 61415161718 ... SistaSista
Resultat 151 till 160 av 244

Ämne: Stopp för sporthojar

  1. #151
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Suck… Du verkar missuppfatta mig oavsett vad jag skriver, Jonas. Du drar upp gamla grejer jag redan bett er alla om ursäkt för och dessutom fått accepterad. Du skrev ett förbannat ödmjukt e-mail till mig för några dagar sedan, fick ett lika ödmjukt svar tillbaka och nu kom ett riktigt vedervärdigt e-mail från dig i dag bara för att jag tycker du kan agera framför att sitta och klaga på ett forum klientelet i fråga knappast besöker. Vill du ha en förändring i deras körsätt – gör något.

    Jag vet helt ärligt inte vad jag ska tänka om ditt beteende.
    Stackare.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #152
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Tror nog fortfarande på bäst respons på http://www.sporthoj.com/

  3. #153
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Det måste väl också vara viktigare att prata med sporthojsåkarna på bulten o rosenhill än att fika om det handlar om liv och död.

  4. #154
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mr.Peter Visa inlägg
    Det måste väl också vara viktigare att prata med sporthojsåkarna på bulten o rosenhill än att fika om det handlar om liv och död.
    Ja det tror jag också, bättre att öppna upp en dialog med dom, precis som han gjorde för scooters för bankörning. Som jag skrev tyckte jag det var bra gjort och efterlyste samma arbetssätt med mitt inlägg.

  5. #155
    Medlem charlamovs avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Tranås, Småland
    Inlägg
    7
    nä inget stopp..... information är bättre

  6. #156
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av charlamov Visa inlägg
    nä inget stopp..... information är bättre
    Absolut!
    Förbjud alla förbud!

  7. #157
    Mc-Bosse
    Gäst

    Känslan av falskhet smyger sig på mig...

    Jaså vissa saker kan inte skrivet öppet i tråden? Det säger ju en del om skribenterna tycker jag. Eller rättare sagt om den som börjar med privata meddelanden. Det blir ju lite fel för oss som läser i den aktuella tråden om det parallellt sker en privat korrespondans i samma ämne men med ett annorlunda och mer direkt tonläge. Och att accepterade ursäkter helt plötsligt inte längre gäller är ju ovanligt lågt (om nu detta är sant för det är det ingen som vet).

    Säg vad ni tycker fullt ut i tråden. Håll inte på och fega med privata meddelanden som ingen annan kan läsa.

  8. #158
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Du gör kloka inlägg MC Bosse!

  9. #159
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Jaså vissa saker kan inte skrivet öppet i tråden? Det säger ju en del om skribenterna tycker jag. Eller rättare sagt om den som börjar med privata meddelanden. Det blir ju lite fel för oss som läser i den aktuella tråden om det parallellt sker en privat korrespondans i samma ämne men med ett annorlunda och mer direkt tonläge. Och att accepterade ursäkter helt plötsligt inte längre gäller är ju ovanligt lågt (om nu detta är sant för det är det ingen som vet).

    Säg vad ni tycker fullt ut i tråden. Håll inte på och fega med privata meddelanden som ingen annan kan läsa.
    Sluta, Mc-Bosse! Du förstår inte. Mailen mellan oss har inget med tråden att göra. Alls!

  10. #160
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Nu blir jag nog lite förbannad här, bara för att jag inte håller med TS i allt, för att jag pekade på en bra sak han gjorde och för att jag tycker han kan agera istället, öppna en dialog med förarna ifråga får jag ett vedervärdigt e-mail skickat till mig i dag. Att jag snurrar och förvränger ihop saker och ting, att jag hackar på honom och Mats m fl, man håller barnnivå genom att dra upp en endaste gammal sak jag bett om ursäkt och fått acceptans för. Man drar aldrig nånsin upp gamla saker igen som man tagit emot ursäkt för!

    Jag tycker inte du är schysst nu, Jonas. Jag pekade på en bra sak du gjorde en gång i tiden och länkade in dina sakliga argument från SMC's forum. Jag tycker faktiskt att vill du ha en förändring så gör något. Du måste ha mer järn i elden om du vill se en förändring vilket du inte får med att skriva på forum där förarna inte är. För att ta ett exempel vad jag faktiskt har gjort för att åstadkomma en förändring – klicka här. Jag agerade, jag satt inte och klagade, jag gjorde nåt åt saken.

    Och ja, sidan funkar nu.

Liknande ämnen

  1. Stopp i bränslekranen?
    Av Trogfattad i forum Mekhörnan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-03-09, 22:21
  2. Många sporthojar på vägarna.
    Av Cubalibre i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 21:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •