Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 11 av 11

Ämne: bröllopet 19/6

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Bröllopet tyckte jag var en höjdare även om jag inte satt klistrad vid TV:n hela tiden.

    Royalist som jag är tycker jag vi ska slå vakt om vår gamla tradition med kungahus som skänker glans, festligheter och öppnar dörrar för affärer och kontakter vid statsbesök bl.a som en avdankad politiker till President aldrig kan ge. Den reklamen får ju ett genomslag som är ovärdeligt ekonomiskt stor enligt folk som är insatta. Man klagar på att kungafamiljen kostar, men vad skulle inte en president kosta och kostnaden för slotten, som verkar vara den största skulle ju kvarstå om man inte vill se dem förfalla. Och vad ska vi med slott till om vi inte hade en Kungafamilj som är de rätta att använda dem? Dessutom finns det inte SÅ många kungahus kvar i världen längre så de som finns ökar i värde och skulle vi göra oss av med det i Sverige kan blir det svårt att att återställa den gamla obrutna traditionen sen många hundra år.

    Polisanmälan mot Viktoria är ju bara löjlig och det är väl antagligen några småaktiga avundsjuka typer som vill ha uppmärksamhet i valtider kring sin egen person. Man ska väl få ta emot en bröllopsgåva från sina vänner!
    Senast redigerat av GeCe den 2010-08-12 klockan 18:19.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •