Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Ny hoj (Intruder 1500)

  1. #1
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70

    Ny hoj (Intruder 1500)

    Hej alla jag har köpt min drömhoj nu en suzuki intruder 1500 01 den är väldigt fint skick gått ca 2000 mil 1 ägare finns det coola blås att sätta på dom, en fråga till någon som vet någon som säljer sissibar till bra priser tack på förhand ;D;D

  2. #2
    Dom flesta hanlare säljer system och sissybars till VL1500:an.
    Billigt är Raask system.(raask.se) Coolt är väl tex Vance&Hines(motospeed.se)

    Sissybar hittar du bland många tex hos 1st Headqvaret http://www.1stheadqvarter.se/shop/ eller hos Palles import(palles.se)

    Kika in på sidorna din närmaste handlare(återförsäljare).


    ....och grattis till drömmen!

  3. #3
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371
    Hej
    Grattis till nya motorcykeln hoppas du får många trevliga turer på den,på forumet finns en tråd med olika nätbutiker utomlands och min erfarenhet är att det är mycket billigare i tex england eller USA.Tänk bara på att från USA kan det bli tull (händer ibland främst på dyrare grejor).Vi har handlat mycket främst från ebay och det har aldrig varit några problem.Har du riktig tur så kan det även finnas grejor du vill ha på blocket

  4. #4
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    Citat Ursprungligen postat av V Saarela Visa inlägg
    Dom flesta hanlare säljer system och sissybars till VL1500:an.
    Billigt är Raask system.(raask.se) Coolt är väl tex Vance&Hines(motospeed.se)

    Sissybar hittar du bland många tex hos 1st Headqvaret http://www.1stheadqvarter.se/shop/ eller hos Palles import(palles.se)

    Kika in på sidorna din närmaste handlare(återförsäljare).


    ....och grattis till drömmen!
    Tack Saarela ska kolla upp dom Raask rören,o sissibaren;D

  5. #5
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    Tack Saarela ska kolla upp det ang Raask rören,o sissibarsen,ja kul att ens dröm går in ska bara träna lite för det är ju en stor hoj mot den andre jag hade 250cc nästan 200kg lättare, men det kommer efter ett tag mvh Fistkiller

  6. #6
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    Citat Ursprungligen postat av akems Visa inlägg
    Hej
    Grattis till nya motorcykeln hoppas du får många trevliga turer på den,på forumet finns en tråd med olika nätbutiker utomlands och min erfarenhet är att det är mycket billigare i tex england eller USA.Tänk bara på att från USA kan det bli tull (händer ibland främst på dyrare grejor).Vi har handlat mycket främst från ebay och det har aldrig varit några problem.Har du riktig tur så kan det även finnas grejor du vill ha på blocket
    Tack Akems bra med lite tips o sånt,Ebay låter bekant ska kolla in där sen ;DMvh Fistkiller

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Grattis till nya hojen, hoppas du blir nöjd.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #8
    Grattis till nya hojen!

  9. #9
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Hur känns nya hojen nu när du kört lite med den? Har själv börjat fundera på att byta till en större hoj och har länge sneglat på just Intruder 1500. Vad är dina samlade erfarenheter så här långt?

  10. #10
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70

    ang intruder 1500

    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Hur känns nya hojen nu när du kört lite med den? Har själv börjat fundera på att byta till en större hoj och har länge sneglat på just Intruder 1500. Vad är dina samlade erfarenheter så här långt?
    Hej jonas jo blev förvånad hur det vill säga efter ett tag är den väldigt lättkörd fast det är en tung hoj,jag är ju ganska lätt själv så första rundan hade man hjärtat i halsgropen efter förra hojen som bara va 250cc, men det va kompisen som tyckte det va bättre att ta en större hoj direkt för jag har ju gumman där bak ofta och denna märks inte om man är 2 på, så du kan med all säkerhet fundera på en så maskin lyckat till mch Thomas;D

Liknande ämnen

  1. Intruder VL 1500
    Av Buzz i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-10-16, 23:18
  2. Startproblem Suzuki Intruder 1500
    Av harpoonman i forum Mekhörnan
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 13:37
  3. Intruder 1500 problem
    Av fistkiller i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 16:22
  4. Intruder
    Av Pinhead i forum Custom
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 15:05
  5. Kawa 1500 får för mycket bensin?
    Av Kicki i forum Mekhörnan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 15:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •