Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Honda V65 Magna positionsljus

  1. #1

    Honda V65 Magna positionsljus

    Hej igen
    När jag köpte min direkt importerade Honda V65 Magna så va jag den första ägaren i sverige. Hojen va nybesiktad av firman som importerade den från belgien och kom med blankt papper från bilprovningen. Jag ble därför lite förvånad när jag fikk en etta på besiktningen för at mina blinkers fram lyser med fast ljus hela tiden man kør och så blinkar det som normalt när man sätter på blinkers. Jag frågade ochså besiktningsmannen hur det kan ha sig at detta går igjenom på en ort men inte på en annan. Det hjelpte naturligtvis inte en skvett så nu måste jag få kopplat bort detta positions /kjöre ljuset. Då jag inte har någon handbok el dyl på denna så undrar jag om någon kan förtella mig hur jag kopplar bort detta eller event om det går at hitta någon el ritning på nätet.
    Tacksam för alla svar

  2. #2
    Medlem Gawriels avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Kinna
    Inlägg
    203
    det verkar finnas lite egna regler på de olika stationerna i landet, gå till en Honda verkstad o be de intyga att "felet" är åtgärdat iställlet för efterkontroll

  3. #3
    Medlem Dannes avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    305
    Kolla med V4 klubben på nätet http://www.honda-v4.com/, här finns det folk som kan denna hoj. Dom hjälper säkert dig!

    Lycka till!
    - - Pausa och softa gör man sällan för ofta.......

  4. #4
    Takkar för svar och linken.
    Då jag bare fikk denna ettan på besiktningen så unvek jag ombesiktning men jag måste ju få det ordnat innan det är dags för nesta.
    Jag kommer inte in på den linken för at anmälda mig som bruker av forumet då det är ett eller annat strul med min laptop och mail programmet. Då jag jobbar i Brazilien så får jag ta och ordna detta när jag kommer hem igen. Men det ser jo ut för at vara et måste om man har en gammal v4. Mycket interesangt materiale på dom siderna.
    trevlig sommar.
    Speedy

Liknande ämnen

  1. Kedjespänning Honda magna
    Av Zeeuus i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2016-06-05, 08:04
  2. Köpt en ny hoj Honda Magna 750
    Av Zeeuus i forum Min hoj
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-05-16, 06:37
  3. Honda V45 Magna -94
    Av Zeeuus i forum Custom
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2015-05-10, 19:29
  4. Motorbåge Honda Magna
    Av stakamt i forum Mekhörnan
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 22:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •