Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 38 av 38

Ämne: BMW bästa touringhojen?

  1. #31
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Johan T Visa inlägg

    Lite OT men vad fan! (Mats Liif, jag var en av förarna som låg bakom dig och såg råduret hoppa in i sidan på dig, så du krockade inte utan det var rådjuret som krockade med dig.)
    Vill ju inte skylla ifrån mig på ett " (o)skyldigt" djur utan som en man stå upp för vad man gjort.

  2. #32
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Just Katarinas modell var min våta dröm när jag började närma mig körkort för hoj!
    Minns så väl hur man stod och beundrade de "stora" grabbarna som körde Honda CB750 och Kawasaki Z900. Hade väl inte så stor chans hos brudarna med min Puch Dakota....

    Tycker fortfarande att Hondan är en läckerbit som gärna skulle få stå i mitt stall.

  3. #33
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Just Katarinas modell var min våta dröm när jag började närma mig körkort för hoj!
    Minns så väl hur man stod och beundrade de "stora" grabbarna som körde Honda CB750 och Kawasaki Z900. Hade väl inte så stor chans hos brudarna med min Puch Dakota....

    Tycker fortfarande att Hondan är en läckerbit som gärna skulle få stå i mitt stall.
    Du kan väl få komma förbi mitt garage och provsitta om du vill (hojen alltså).

  4. #34
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Du kan väl få komma förbi mitt garage och provsitta om du vill (hojen alltså).
    That´s an offer i can´t refuse!

  5. #35
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77
    Citat Ursprungligen postat av Katarina Visa inlägg
    Årsmodell? Jag har en guldfärgad -73:a i garaget!
    Min var en 72:a och nu blir jag avundsjuk för att inte jag har. Måste bara få komma och se den!
    för cirka 10 år sedan fick jag erbjudande att köpa ett renoveringsobjekt men tackade nej vilket jag ångrar idag. Det var verkligen en hoj som jag använde just för touring!
    //Johan

  6. #36
    Medlem Johan Ts avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Stockholm (Vendelsö)
    Inlägg
    77
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Vill ju inte skylla ifrån mig på ett " (o)skyldigt" djur utan som en man stå upp för vad man gjort.
    Du ädla vägens riddare!

  7. #37
    på tal om touring är det ingen som missat den bästa av alla nämligen guldvingen man åker skönt kan lasta mycket och en känsla av att köra en bus , man slipper att slita och släpa om man ska bakåt då är det bara att lägga i backen leer . blir det kallt så tänder man ju bara för värmen , sen finns det inga gränser för vad man kan köpa till dom . och det bästa är nog man får köra dom med a kortet slipper bussakortet. fast det är ju bara min mening ang den bästa touringen

  8. #38
    En del av inläggen i diskussionen ang. Goldwing har raderats av användaren. Jag rensade även övriga inlägg i den diskussionen då den tappade sin mening och ändå inte gick att läsa.

    Personliga diskussioner som inte rör ämnet hänvisas till PM eller att man startar en ny tråd i just det ämnet. Tack
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Bästa TV;n??
    Av Ove i forum Off topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 19:40
  2. Bästa övningsplatsen
    Av Olle Å i forum MC-kort
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 15:54
  3. bästa åk hd ´n?
    Av bladas i forum Custom
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 09:46
  4. Bästa touringhojen
    Av erkagn i forum Touring
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 10:02
  5. Touringhojen fastnade på bild :)
    Av Jåke i forum Street
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 12:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •