Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Bondfångeri?

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Men en HD är alltid HD, har nog minst värdeminskning av alla märken – om det ens finns på HD. Snarare så att den är troligen mer värd efter några år…
    Den mattsvarta hojen såg frän ut! Men jag skulle nog prata med banken, HD har ju haft pengabekymmer för inte så länge sen, bankerna har ju alltid funnits kvar även i de svartaste tider, en bank känns säkrare i alla fall.
    Yepp den mattsvarta Fat Boyen var min favorit oxå.

  2. #12
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    I senaste numret av Allt om MC (nr 6) återges just Fat Boy som custom-hoj nr 1, på sidan 31 med rubriken ”Alla kopiors förebild”.
    (På sid 74 återges en grön Honda CB750, karln menar att den är till för att köras och tar den på trailer om det regnar… )

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    I senaste numret av Allt om MC (nr 6) återges just Fat Boy som custom-hoj nr 1, på sidan 31 med rubriken ”Alla kopiors förebild”.
    (På sid 74 återges en grön Honda CB750, karln menar att den är till för att köras och tar den på trailer om det regnar… )
    Jo, jag såg det. Dessutom testade den min 950 mot min förra hoj 1100 Dragstar.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    I senaste numret av Allt om MC (nr 6) återges just Fat Boy som custom-hoj nr 1, på sidan 31 med rubriken ”Alla kopiors förebild”.
    (På sid 74 återges en grön Honda CB750, karln menar att den är till för att köras och tar den på trailer om det regnar… )
    Oj, läste inte så noga om 750:n får göra det.

  5. #15
    jag lever efter filosofin: det jag inte har råd att köpa kontant har jag inte råd att äga. en bil eller mc har inte så stort värde för mig att jag skulle ta lån för att köpa en.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •