Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Balansträning

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Balansträning

    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172

    Thumbs up

    bra jobbat

  3. #3
    Så dumt Transportstyrelsen är så sega.

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja nånting har verkligen hänt till det sämre sen hösten 2006! Då fick jag mina papper godkända klara på nolltid, hann bara skicka in så kom ett godkänt intyg tillbaka på knappt en vecka. I dag får man praktiskt taget skicka in ett helt år i förväg.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    det blir väl så när dom slår ihop en massa myndigheter till en och tror att det ska bli effektivare men det blir tvärtom

  6. #6
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Väntar själv på ett handledartillstånd sen tre veckor. Det värsta är att hon inte ens fått sitt körkortstillstånd ännu. Skandalös handläggningstid, hur svårt kan det vara? Räkningen på tillståndet tror jag kom bara någon dag efter vi skickat in ansökan!
    ~ Mats

    Min blogg

  7. #7
    Mc-Bosse
    Gäst
    Ihopslagandet av myndigheter skedde väl för rätt länge sedan? Några år åtminstone har det hetat Transportstyrelsen. Det gick i en rasande fart våren 2009 när jag skulle ha alla tillstånd. Tillstånden kom med vändande post.

    Kan det vara så att det trots allt finns delar av Transportstyrelsen utlokaliserade rent fysikt i olika delar av landet? Och att det då fungerar bättre i vissa landskap? Bara en tanke...

    Eller är det så att det är mer med oss riktiga skåningar som bor söder om Sösdala http://www.sosdala.com än andra så vi får bättre service...
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2010-05-14 klockan 11:41.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Väntar själv på ett handledartillstånd sen tre veckor. Det värsta är att hon inte ens fått sitt körkortstillstånd ännu. Skandalös handläggningstid, hur svårt kan det vara? Räkningen på tillståndet tror jag kom bara någon dag efter vi skickat in ansökan!
    Dom håller ju på med handledarbevis inkomna i mars, så räkna med att vänta några veckor till. Körkortstillstånd går däremot fortare, där är det andra halvan av april som gås egenom nu. Och det är datumet som det är betalt som gäller inte från det handlingarna är inskickade.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    101
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Ihopslagandet av myndigheter skedde väl för rätt länge sedan? Några år åtminstone har det hetat Transportstyrelsen. Det gick i en rasande fart våren 2009 när jag skulle ha alla tillstånd. Tillstånden kom med vändande post.
    Transportstyrelsen tog över körkortsttillstånden och handledarbevisen först 2010.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •