Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: ang Skåneresan

  1. #1
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70

    ang Skåneresan

    Hej alla snart dags för Skåneresan hör gärna av er var ni ska köra o när guide finns här
    till förfogande ;D vet ni hur många det blir ca Mvh fistkiller;D

  2. #2
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Hej hopp!

    Vi kommer att bli tre stycken som lämnar Stockholm på fredag och kommer att nå skåne på lördag. Det är allt vi vet än så länge, inget mer bestämt ännu. Vi får be att få återkomma i ärendet när vi vet lite närmare!
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #3
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Hej hopp!

    Vi kommer att bli tre stycken som lämnar Stockholm på fredag och kommer att nå skåne på lördag. Det är allt vi vet än så länge, inget mer bestämt ännu. Vi får be att få återkomma i ärendet när vi vet lite närmare!
    Låter trevligt Mats, hoppas det blir fint väder men det ska det bli när man kör hoj ju
    Mvh fistkiller( Thomas

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av fistkiller Visa inlägg
    Låter trevligt Mats, hoppas det blir fint väder men det ska det bli när man kör hoj ju
    Mvh fistkiller( Thomas
    Var riktigt illa med det fina vädret idag, regnade en hel del!
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Var riktigt illa med det fina vädret idag, regnade en hel del!
    Samma här våren lyser med sin frånvaro eller försommar, nä vi får hoppas det blir bättre snart, man är ju så sugen på att köra man vill helst vädret ska va hyffsat fint man ska njuta av det inte frysa och bli blöt, men vädrets makter kan man inte göra något åt Jag håller tummarna för er på er resa att ni får bra väder och trevlig körning mvh Thomas;D

  6. #6
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av fistkiller Visa inlägg
    Samma här våren lyser med sin frånvaro eller försommar, nä vi får hoppas det blir bättre snart, man är ju så sugen på att köra man vill helst vädret ska va hyffsat fint man ska njuta av det inte frysa och bli blöt, men vädrets makter kan man inte göra något åt Jag håller tummarna för er på er resa att ni får bra väder och trevlig körning mvh Thomas;D
    Kommer bli mycket regn framöver...hoppas det är över tills vi kommer till skåne och gör trakten osäker!
    ~ Mats

    Min blogg

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •