Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Tvekar

  1. #11
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Streeten är bara så rolig och lättkörd, den har lagom med kraft för mig och duger gott så.

  2. #12
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag tycker detta utförande är så som jag vill ha den:



    Det som är extra är det röda runt kylaren, bellypan, flyscreen samt rökfärgad vindruta plus topbag bak. Om man skulle få för sig att resa med den så kan det vara bra att ha nåt att packa i.

  3. #13
    Mc-Bosse
    Gäst
    Bmw:n och Husqvarnan verkar ju vara vettiga i alla sina praktiskheter. Scramblern tycker du om men BMW:n är väl ändå bättre då du säger att du kan köra överallt och den drar minimalt med bränsle. I skogen kör du Husqvarnan. Så har du två och säljer alla andra.

    En till skulle du ju köpa, glömde det i all hastighet. Sälj då BMW:n så har du ändå två hojar; en allroundhoj i den nya Triple och fortfarande Husqvarnan i skogen och i snön.

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Sälj då BMW:n så har du ändå två hojar; en allroundhoj i den nya Triple och fortfarande Husqvarnan i skogen och i snön.
    Fast BMW:n gillar jag skarpt. Däremot vill jag sälja de två mc jag minst har nytta av eller som jag tycker ger mig minst i utbyte.

  5. #15
    Medlem Jonas76s avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    249
    Jag fick testa en street triple igår och jävlar vad den går när man börjar komma upp i lite varv!
    En riktigt rolig bushoj enligt mig, jag kunde inte hålla mig laglig när jag testade den.
    Enda jag reagerade på var att vid riktigt hård körning var en hel del osköna vibrationer i styret plus att den kändes aningen instabil.
    KTM 950SM

  6. #16
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av ducati snubben Visa inlägg
    Jag fick testa en street triple igår och jävlar vad den går när man börjar komma upp i lite varv!
    En riktigt rolig bushoj enligt mig, jag kunde inte hålla mig laglig när jag testade den.
    Enda jag reagerade på var att vid riktigt hård körning var en hel del osköna vibrationer i styret plus att den kändes aningen instabil.
    Kanske det är däcken, kan vara fjädringen eller så har cykeln kanske råkat ut för nåt? Man vet aldrig vad folk gjort på den utan att säga nåt.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •