Sidan 5 av 7 FörstaFörsta ... 34567 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 67

Ämne: Vad läser ni för hojtidningar?

  1. #41
    Sammanfogar två liknande trådar.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  2. #42
    Mc-Bosse
    Gäst
    Jag har aldrig läst en mc-tidning riktigt. SMC skickade något en gång som jag bara bläddrade i. På nätet kollar jag dock ibland.

  3. #43
    Jag kommer sluta prenumerara på MC-nytt och Allt om MC. Kommer köpa lösnummer ifall de testar nå intressant hoj. Blir både dyrt samt tar en massa plats att samla på sig en massa tidningar. Man får ju MC-folket oxå när man är medlem i SMC. Det är ju inte en dum tidning.

  4. #44
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Har bara mcfolket som dyker upp i lådan numer,men har prenumererat på alla,finns ju inget bättre än att komma hem från jobbet och det ligger en ny tidning i lådan som man kan ta med sig in på skithuset bläddra i

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Har bara mcfolket som dyker upp i lådan numer,men har prenumererat på alla,finns ju inget bättre än att komma hem från jobbet och det ligger en ny tidning i lådan som man kan ta med sig in på skithuset bläddra i
    Jo, de är en härlig känsla när tidningarna kommer.

    Men faktist så är inte mc-folket en så dum tidning och "gratis" oxå. Hur är det? Har olika märkesklubbar typ Honda-klubb etc egna tidningar som kommer ut med jämna mellanrum?

  6. #46
    Medlem speed triples avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    segerstad skaraborg
    Inlägg
    38
    Jag har MC folket,Allt om mc o Motorad. Tycker om när dom dyker upp på vintern då kan man sitta och drömma. Tycker Motorads tester är väldigt utförliga.
    Skaraborgare

  7. #47
    Är det någon här som läser tidningen Big Twin? Har inte köpt något nummer än av den.

  8. #48
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av speed triple Visa inlägg
    Jag har MC folket,Allt om mc o Motorad. Tycker om när dom dyker upp på vintern då kan man sitta och drömma. Tycker Motorads tester är väldigt utförliga.
    jodå,men tycker det är lite synd att dom håller bmw om ryggen

  9. #49
    Är det kanske så att tyska Motorad håller BMW om ryggen i sina tester precis som svenska biltidningar ibland blivit beskyllda om Saab och Volvo (särskilt Volvo). Därmed inte sagt att jag tycker BMW är dåliga hojar. Är grymt imponerad av 800R och ser fram emot att få prova en kompis boxer-BMW i sommar.

  10. #50
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Mc-folket är en seriös och bra tidning tycker jag. "Allt om MC" innehåller ditten och datten och man får sålla vad man vill läsa men 265 kr för ett år står man ut med.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Liknande ämnen

  1. Bakre bromsklossar överhettas /låser sig?
    Av Romeo i forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 06:58
  2. Hur låser ni er hoj?
    Av tommysollen i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-01, 12:34
  3. Är det några som läser min blogg?
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •