Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: Vad läser ni för hojtidningar?

  1. #61
    Ja, man kan ruinera sig på prylar o grejor. Och inte bara sätta på hojen utan även hjälmar o kläder o grejor.

  2. #62
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Ja, man kan ruinera sig på prylar o grejor. Och inte bara sätta på hojen utan även hjälmar o kläder o grejor.
    Pratade med en försäljare på våran "stora" firma här i trakten som bl.a säljer HD. Folk är galna på att köpa tillbehör av nyttiga och onyttliga saker och han har uppmanat en del kunder att sluta för hojen blir inte mer värd för det när de kommer in för att byta sen. Har gjort ett par affärer med den killen och han är ärlig.

    Motorad verkar vara en intressant tidning man kanske skulle förresten!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #63
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Folk är galna på att köpa tillbehör av nyttiga och onyttliga saker och han har uppmanat en del kunder att sluta för hojen blir inte mer värd för det när de kommer in för att byta sen. Har gjort ett par affärer med den killen och han är ärlig.
    Möjligen blir hojen mer lättsåld med en massa extrautrustning men knappast mycket mera värd i rena pengar. Det är långt ifrån allt man köper till som gör hojen på något sätt bättre, bara mer personlig.
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #64
    Ja, man får besinna sig. Som sagt den blir ju inte nå mera värd, men samtidigt är det ju en hobby så lite granna får de ju kosta.

  5. #65
    Medlem GeländeSports avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Tyskland
    Inlägg
    85
    Jag prenumererar på engelska Bike, Tyska Motorrad och Motorrad Abentuer samt köper ibland lösnummer av Tourenfahrer. MC-folket och Bumsen får jag som medlem i SMC respektive BMW MC Klubben.

    Har tidigare prenumererat på MCM, Allt om MC, MC-nytt och så svenska Bike sedan tidigt 80-tal. Den senare har dock blivit allt sämre (eller jag äldre?) så i år brydde jag mig inte om att förnya prenumerationen.

    Skulle jag bara ha en hojtidning så blev det tyska Motorrad. Den är klart bäst och kommer dessutom ut varannan vecka.

  6. #66
    Oj, att den kommer ut så ofta.

  7. #67
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Västkusten
    Inlägg
    40
    Lösnummerköpare av Bike, Allt om MC samt Motorrad och får även SMC's tidning.
    Alla nummer läses från pärm till pärm nogrant oavsett inriktning =)

Liknande ämnen

  1. Bakre bromsklossar överhettas /låser sig?
    Av Romeo i forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 06:58
  2. Hur låser ni er hoj?
    Av tommysollen i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-01, 12:34
  3. Är det några som läser min blogg?
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •