Sidan 6 av 7 FörstaFörsta ... 4567 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 67

Ämne: Vad läser ni för hojtidningar?

  1. #51
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Är det kanske så att tyska Motorad håller BMW om ryggen i sina tester precis som svenska biltidningar ibland blivit beskyllda om Saab och Volvo (särskilt Volvo). Därmed inte sagt att jag tycker BMW är dåliga hojar. Är grymt imponerad av 800R och ser fram emot att få prova en kompis boxer-BMW i sommar.
    Jag tycker inte att bmw är dåliga hojar heller,jag var väldigt nära att köpa en gs 1200,men det vart en yamaha xtz1200 istället.Jag tycker att den är mycket snyggare och den går minst lika bra,känns lättare till och med

  2. #52
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Halland
    Inlägg
    45
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Är det någon här som läser tidningen Big Twin? Har inte köpt något nummer än av den.
    Japps Det är den ända tidningen jag läser numera.
    Den är ju dock bara för hd intresserade.

  3. #53
    Citat Ursprungligen postat av Coax Visa inlägg
    Japps Det är den ända tidningen jag läser numera.
    Den är ju dock bara för hd intresserade.
    Oki! Är den bra? Funderar du på köpa en HD? Fast kan ju va skoj läsa om dem ändå... Ska nog köpa ett lösnummer av den o kolla in den...

  4. #54
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Halland
    Inlägg
    45
    Tidningen är som alla andra mc tidningar ett och annat kul repotage och en massa reklam.
    Dock är denna reklam kanska kul då det är mycket bra hd prylar.

    Japps jag ska inhandla en streetglide eller en roadking förhoppningsvis till nästa höst.
    (då borde jag ha bestämt mig för vilken också)

  5. #55
    Citat Ursprungligen postat av Coax Visa inlägg
    Tidningen är som alla andra mc tidningar ett och annat kul repotage och en massa reklam.
    Dock är denna reklam kanska kul då det är mycket bra hd prylar.

    Japps jag ska inhandla en streetglide eller en roadking förhoppningsvis till nästa höst.
    (då borde jag ha bestämt mig för vilken också)
    Grymt coola hojar bägge två.

    Ska som sagt kolla in tidningen. Det finns ju jättemycke prylar att köpa till en HD, så inte nog hojen är ganska dyr, man kan även kosta på en förmögenhet på prylar

    Men "tur" att man kör en liten Sporster, passar ju inte hur mycke bling bling som helst på en sådan hoj

  6. #56
    Medlem boni6507s avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Ålem, Kalmar län
    Inlägg
    20
    Allt om Mc, Motorad och Mc-folket dimper ned i brevlådan med jämna mellanrum. Alltid trevligt när den ligger en ny tidning och väntar på en.

  7. #57
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Halland
    Inlägg
    45
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Grymt coola hojar bägge två.

    Ska som sagt kolla in tidningen. Det finns ju jättemycke prylar att köpa till en HD, så inte nog hojen är ganska dyr, man kan även kosta på en förmögenhet på prylar

    Men "tur" att man kör en liten Sporster, passar ju inte hur mycke bling bling som helst på en sådan hoj
    hmm! Du kan lätt lägga ut 100000:- på en sportster! Då blir den en riktigt fet hotrod!

  8. #58
    Citat Ursprungligen postat av Coax Visa inlägg
    hmm! Du kan lätt lägga ut 100000:- på en sportster! Då blir den en riktigt fet hotrod!
    Jo, får göra det kanske! Det verkar ju finnas hur mycket som helst att köpa.

  9. #59
    Kompisen påpekar t ex att orginal bakyse är fult och att det finns mycke finare baklysen att köpa...

  10. #60
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Halland
    Inlägg
    45
    hehe problemet med alla hojjar är att det finns alltid fetare grejjer att sätta på .

Liknande ämnen

  1. Bakre bromsklossar överhettas /låser sig?
    Av Romeo i forum Mekhörnan
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 06:58
  2. Hur låser ni er hoj?
    Av tommysollen i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-01, 12:34
  3. Är det några som läser min blogg?
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-21, 23:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •