Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Varför byta hoj?

  1. #11
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70

    ang hoj

    Kan bara hålla med, andledningen till att jag bytade hoj var att den jag hade var för liten för mina ändamål och att frugan gärna följer med dåoch då så man fick titta runt lite vad som fanns, jag är ju en custom kille så det fanns ju en hel del hojar att välja på, så jag fastnade för Suzuki intruder 1500 som är så go att köra och ha en där bak känns knappt mot förra hojen som fick jobba bra helst i backar ;D

  2. #12
    Men ekonomiskt då? Är de bättre byta en gång per år innan de hinner sjunka i pris eller är de bättre behålla hojen länge?

  3. #13
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle gilla att skita ner hojen och mig själv. Jag trodde jag var puts-brud och hade köpt en custom som första mc men icke, inte alls jag på långa vägar. Ju jävligare underlag och mer utmaning desto mer trivs jag.
    Följ gärna med på lördag, om utmaningen känns som den ligger på en lagom nivå!

    Förhoppningsvis ska vi inte smutsa ner oss alltför mycket men underlaget bör kunna ge oss lite underhållning....
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Följ gärna med på lördag, om utmaningen känns som den ligger på en lagom nivå!

    Förhoppningsvis ska vi inte smutsa ner oss alltför mycket men underlaget bör kunna ge oss lite underhållning....
    Ja, jag hade nog tänkt det. Kom just ihåg att dottern ska ha kalas hemma för släkten men de kanske klarar sig utan mig, Jocke kan nog också sätta på kaffet, jag tycker mig ha sett honom hantera kaffebryggaren förut.

  5. #15
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Ja, jag hade nog tänkt det. Kom just ihåg att dottern ska ha kalas hemma för släkten men de kanske klarar sig utan mig, Jocke kan nog också sätta på kaffet, jag tycker mig ha sett honom hantera kaffebryggaren förut.
    Ha ha, annars får han bjuda på The! Inte så komplicerat om du kokat upp vattnet i förväg så kan han bara köra det i micron sedan...
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Varför ??
    Av Shaun i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-06-17, 21:30
  2. VARFÖR ?????
    Av Olle Å i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2014-04-18, 10:05
  3. Why We Ride / Varför Vi Kör.
    Av Ankan1 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2014-01-07, 23:34
  4. VARFÖR kör DU Motorcykel?
    Av Ove i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 60
    Senaste inlägg: 2012-12-10, 00:03
  5. Topbox, varför?
    Av rakarör i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2012-05-25, 20:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •