Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Jag är kär

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Jag är kär

    Jag har just provkört en Triumph Street Triple R, vilken underbar hoj.

  2. #2
    Ska du slå till?

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ha ha, jag måste först sälja nån hoj, troligen ryker Hondan. Hojen var som klippt och skuren efter mig, helt underbar. Jag skulle bara förvissa mig om att den är helt fel, jag sitter fel och det är för mycket effekt bla bla men jag var helt såld bara jag satte mig på den. Sen startade jag den och hörde vilket fint ljud den gav ifrån sig och mer såld blev jag när jag la i 1:an och började rulla. Och sen var det bara kört och jag var kär. precis sammā känsla som när jag provkörde Scramblern - hemma direkt.

  4. #4
    Tänkte ju provköra lite olika HD i sommar, men med kluven känsla. Antingen blir man så köpsugen så man gör nå impulsköp eller annars så kanske drömmen krossas. Men skulle nog tro på det första, dvs att man blir så sugen att man har svårt låta bli göra affär. Har ju bara hunnit köra ca 100 mil med Yamahan så är ju bara dumheter byta ju.

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja HD fanns där, vore konstigt om inte HD fanns med överallt vid liknande tillställningar. Den hoj som jag tyckte var mest utmärkande var en vit Victory, man kunde absolut inte låta bli att tänka på 50-talets strömlinjeformer och lite av det där rymdåldern som jänkarna var så upptagna i på den tiden. Jag har aldrig sett något liknande förut men den provkörde folk. Kolla, vad ska man säga om designen egentligen? Snacka om att gå sin egen väg:


  6. #6
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    En klubbkamrat har en sådan som han köpte redan -08 fast vinröd och den väcker uppmärsamhet åt båda hållen, för min del gillar jag den skarpt och dom har även en modell utan topboxen och då får du linjer som inte går av för hackor...
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  7. #7
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja den stack verkligen ut ur mängden! Det var många hojar som for runt på samma ställe men den här la man märke till direkt.

    Kolla in Street Triple jag tog kort på, verkligen en snygg röd färg.

    105 hk, 68 Nm, skönt vrid i den och man kände inte att det var 105 hk. Jag gillar motorkaraktären den har. =)
    Senast redigerat av Nina den 2010-11-21 klockan 07:26.

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Ja HD fanns där, vore konstigt om inte HD fanns med överallt vid liknande tillställningar. Den hoj som jag tyckte var mest utmärkande var en vit Victory, man kunde absolut inte låta bli att tänka på 50-talets strömlinjeformer och lite av det där rymdåldern som jänkarna var så upptagna i på den tiden. Jag har aldrig sett något liknande förut men den provkörde folk. Kolla, vad ska man säga om designen egentligen? Snacka om att gå sin egen väg.[/IMG]
    Vet inte... Gillar att köra scooters men den här är väl fläskig för min del. Nej, inte min drömmaskin.

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag kan tänka mig att den är ett svar på Honda Goldwing. Men inget för mig heller.

  10. #10
    Medlem adaras avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    141
    Grymt snygg med street triple:n, provkörde den 2 ggr igår=) Ha-begäret är def stort!
    Tyvärr ingen ABS vilket nog kommer sätta stopp för mig=/ Men det kanske kommer i framtiden *hoppas*

    Men det var kul att provköra den. Riktig skön växellåda också (aldrig kört triumph förut), inte det där ka-KLONK man får med vissa andra=)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •