Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 33 av 33

Ämne: Tar du hojen till jobbet?

  1. #31
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Halva nöjet med mc är för mig att tvätta putsa och serva. Tvättar gör jag säkert var 10:e dag under säsong och då vaxar jag den ett varv också efter varje tvätt. Under vintern blir det totalservice då jag under inmundigande av ett glas vin eller en öl njuter av att gå igenom hela mc:n.... En egen form av meditation alltså
    Kanon! Låter som om Du är gift med hojen. Se upp bara så det inte blir någon ''sladdis''...
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Kanon! Låter som om Du är gift med hojen. Se upp bara så det inte blir någon ''sladdis''...
    För sent en grusbusare står ev snart parkerd i garaget. Måste bara övertyga om kärestan om att jag behöver en sån

  3. #33
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Halva nöjet med mc är för mig att tvätta putsa och serva. Tvättar gör jag säkert var 10:e dag under säsong och då vaxar jag den ett varv också efter varje tvätt. Under vintern blir det totalservice då jag under inmundigande av ett glas vin eller en öl njuter av att gå igenom hela mc:n.... En egen form av meditation alltså
    Ser man på,en till,men jag kanske tvättar oftare,jag kör ju aldrig in hojen i garaget skitig,ok jag kan vänta tills den har svalnat,eller göra det dagen efter,skall altid vara ren när jag tar ut den.Min nya har gått 90mil nu och jag har nog tvättat den 6-7gånger;D,jag gjorde lika med mina fjr,er med.Han som köpte min sista som jag bytte in undrade om den var oanvänd,men den hade gått 1500mil,kul,handlarn menade på att så där ser alla hojar ut han kommer in med

Liknande ämnen

  1. Blir inte hojen till jobbet idag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-06-05, 00:40
  2. Blir hoj till jobbet.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-16, 11:07
  3. Så här skulle jag vilja åka till jobbet!
    Av Mats Liifv i forum Offroad
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 16:05
  4. Pendlar ni till jobbet med mc?
    Av Mc-Bosse i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 16:46
  5. Dax att åka till jobbet.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 15:35

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •