Sidan 6 av 6 FörstaFörsta ... 456
Resultat 51 till 57 av 57

Ämne: Blir så besviken på vädret

  1. #51
    Ja, man får skaffa kläder för alla väder kanske

  2. #52
    Regn var eviga dag här i Umeå. Verkar bli så imorgon oxå. Fy så less man blir att först blev det en kanonvår och sedan bara regn och rusk. Ingen värme är det heller...

  3. #53
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Läste nog i går att värmen är på gång.

  4. #54
    Härligt! :-)

  5. #55
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Finns inget dåligt väder,bara dåliga kläder.Jag för min del gillar i stort sätt allt väder,från ösregn till solsken men däremot mår jag inte speciellt bra om jag är för länge i gassande sol.
    Upp med hakan alla som klagar på vädret och tänk positivt,är det regn i luften så är det också mycket syre i luften och då går hojen som ett skott.Och va fan,det är ju bara vatten trots allt.

  6. #56
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Dom har lovat dåligt väder häruppe de senaste två veckorna men vädret har faktiskt varit hyfsat. Oftast sol men sällan över 6 grader. Idag skulle det regna men jag har inte sett ett moln på himlen. Nu har dom återigen lovat dåligt väder på lördag då det är första maj rundan så man får hoppas att dom har fel igen.

    Mitt konspiratoriska sinnelag gör att jag tror att om SMHI och YR.no är osäkra på långtidsprognosen så lägger dom in dåligt väder. Lovar dom sol och värme blir folk så besvikna om dom har fel.
    SMHI fick skäll av Carlgren, ansvarig minister för att prognoserna inte nådde målet på träffsäkerhet. Frågan är om kraven på prognoserna är för höga eller om mätmetoderna brister eller om vädret helt enkelt är svårtytt nu
    Hoppas ni får bättre väder- brukar inte Umeå (tror jag det är) toppa listan på soltimmar (efter Öland)??

  7. #57
    Jo, Umeå bruka ligga blad toppgänget i den ligan på sommarn :-)

    Och idag skiner solen faktist.

Liknande ämnen

  1. Besviken!
    Av Bosse N i forum Off topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2018-10-12, 11:38
  2. Jag är besviken...
    Av jrutgers i forum Off topic
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2013-10-28, 13:35
  3. FÖRBANNAD OCH BESVIKEN ! !
    Av Allaandranamnvarupptagna i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-04-11, 20:01
  4. Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-12-11, 11:36
  5. Vädret.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 00:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •