Sidan 5 av 8 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 74

Ämne: Suzuki Hayabusa

  1. #41
    Mc-Bosse
    Gäst

    Ojdå!



    Ojdå! 116 900: - för en sprillans ny Suzuki GSXR 1300 Hayabusa -09. Ej taget i beaktande vad man kan tycka om modellen så kan väl alla hålla med om att det är prisvärt för en fabriksny mc av den kalibern! Snygg färg också. En -10 kostar 50 000: - till.
    http://www.blocket.se/ystad/Suzuki_G...tm?ca=23_6&w=1

  2. #42
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    håller med Bosse,snygg färg
    apropå länkandet,det går över min datavana än så länge
    Håller med dig också när det gäller priset på Bossen,men det kändes inte helt fel när det stod två Bossar parkerade i mitt garage en längre tid,hade det varit Hayabusor så hade det nog blivit bra trångt,tror inte att kan klämma dit 10 hojar
    Det finns rakt styre till Bossen med,då kan man ligga på bensintanken för att inte blåsa bort (den svarta värstingen har ett sånt)

    Det är roligt med smak och festligt hur känsligt det här är för vissa
    Vi gillar ju alla hojar,fast kanske lite olika varianter

    och för dom som inte vet så går det alldeles utmärkt att svänga med Bossen,det mesta handlar ju om att kunna köra

  3. #43
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    håller med Bosse,snygg färg
    apropå länkandet,det går över min datavana än så länge
    Håller med dig också när det gäller priset på Bossen,men det kändes inte helt fel när det stod två Bossar parkerade i mitt garage en längre tid,hade det varit Hayabusor så hade det nog blivit bra trångt,tror inte att kan klämma dit 10 hojar
    Det finns rakt styre till Bossen med,då kan man ligga på bensintanken för att inte blåsa bort (den svarta värstingen har ett sånt)

    Det är roligt med smak och festligt hur känsligt det här är för vissa
    Vi gillar ju alla hojar,fast kanske lite olika varianter

    och för dom som inte vet så går det alldeles utmärkt att svänga med Bossen,det mesta handlar ju om att kunna köra
    En mc har ett styre och då går det att styra!

    Länka? Vänsterklicka i adressfältet längt upp i webbläsarens adressfönster. Texten blir blå. Tryck CTRL + C för att kopiera detta blåmarkerade eller högerklicka i det blåa och välj kopiera. Vänsterklicka var du vill klistra in det du kopierade och tryck CTRL +V eller högerklicka var du vill ha det inklistrat och välj klistra in. Redigeramenyn har samma kommandon. Tre sätt för att göra samma sak. Windows är ju fint!

    Nedan länk till denna sidan.
    http://www.hojen.nu/forum/showthread.php?t=3611&page=5

  4. #44
    Hayabusan som jag sitter på är inte min, det är en kollegas. Vad som utspelade sig när lillgrabben i hushållet fick se den va följande. Pappa, det där är en fräck hoj. Bara så du vet så hatar jag Harli Davidson(sagt på ren skånska av en 6 åring) Ja ja, han mognar väl till så småningom;-)

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    300 var ju ganska ynkligt, visserligen blir jag tvungen att lägga i tvåan för att köra fortare än så
    har dock inga planer på att testa sådana hastigheter, en amerikan har visserligen kommit upp till 380km i timmen med Bossen innan han la av,det var inte maxfarten alltså
    jag är nöjd med mina vikt hästar, 620kg 435hästar 570 newton
    där hänger ingen Hayabusa med
    klaus:

    380 km/h på en kåplös hoj var då verkligen inte lite.. Har du någon länk eller liknande där man kan se fakta på 380 km/h körningen?

    När ingen Hayabusa hänger med, menar du då toppfarten? Eller på strippen(0-402 meter)? Eller något annat?

  6. #46

  7. #47
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Hayabusan som jag sitter på är inte min, det är en kollegas. Vad som utspelade sig när lillgrabben i hushållet fick se den va följande. Pappa, det där är en fräck hoj. Bara så du vet så hatar jag Harli Davidson(sagt på ren skånska av en 6 åring) Ja ja, han mognar väl till så småningom;-)
    Han verkar mogna tidigt tycker jag!

  8. #48
    Mc-Bosse
    Gäst
    Nu kan jag inte tyska men dom kör flat out va? Jag säger bara: bilar är slöa!

  9. #49
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Han verkar mogna tidigt tycker jag!
    Ha ha

  10. #50
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nu kan jag inte tyska men dom kör flat out va? Jag säger bara: bilar är slöa!
    Himla slöa bilar dom bygger i dessa moderna tider;D

Liknande ämnen

  1. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-08-03, 09:51
  2. Suzuki GSX dör vid gas
    Av martin_m i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-07-15, 10:10
  3. Suzuki Hayabusa och ABS
    Av Mc-Bosse i forum Street
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2013-05-17, 14:27
  4. Suzuki GS 500
    Av MagnusD i forum Veteran
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 06:48
  5. Suzuki RF 600/900
    Av intemartin i forum Touring
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 20:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •