Sidan 4 av 7 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 68

Ämne: Vårrymmare ?

  1. #31
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Där ser man Gece, välkommen i rymmargänget.
    Jan

  2. #32
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Tack räven!
    Som den ärliga människa man är det lika bra att erkänna sina synder!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #33
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Undrar hur det blir i dag. Nåja vädret får avgöra. Sol +10 = rymmning, Mulet under +10 Demont skogsvagn från traktor. MEN hur fanken, om det blir mulet å +10?
    Jan

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Undrar hur det blir i dag. Nåja vädret får avgöra. Sol +10 = rymmning, Mulet under +10 Demont skogsvagn från traktor. MEN hur fanken, om det blir mulet å +10?

    Mulet å +10 = Håller en slant på att du rymmer.

    Själv har jag lånat ett 4-hjulit fordon och ska försöka ta mig till kotknackarn för att försöka få ordning på ryggen som har leat ur på någon konstig vänster. ???
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #35
    Member
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Tavastehus, Finland
    Inlägg
    51

    Kotknäckeri

    Jan: Hur gör du om det är sol + 10 och hällande regn då? jag hade en sån dag förra veckan men då tog jag mig vatten över huvudet, i bassängen i Emmaboda
    o dit tebaks blev det med den lille röde.

    Till GeCe: Har inte din kotknackare berättat för dig att ryggen mår bästa av att sitta gränsle lätt framåtlutad som på häst(-krafter), det gjorde min sjukgymnast när jag hade diskbråck. Hon körde själv hoj och red. Jag tycker hästar är lömska, sparkas i ena ändan och bits i den andra

  6. #36
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Ömsom snöblandat regn blåsigt i dag, betyder att skogsvagnen står i garaget snyggt uppstäld. Veden snygt uppfload, händer grejor. Senan som håller upp röven är inte å leka med GeCe, jag brukar gå en runda bland tuvor å sten så brukar det joxa till sig på något vis.
    Jan

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Senan som håller upp röven är inte å leka med GeCe, jag brukar gå en runda bland tuvor å sten så brukar det joxa till sig på något vis.
    Bland tuvor å stenar i mitt fall i förbyggande syfte isåfall. Haft fullt upp att hanka mig fram på vardagsrumsgolvet med två kryckor.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  8. #38
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Hasselman Visa inlägg
    Till GeCe: Har inte din kotknackare berättat för dig att ryggen mår bästa av att sitta gränsle lätt framåtlutad som på häst(-krafter), det gjorde min sjukgymnast när jag hade diskbråck. Hon körde själv hoj och red. Jag tycker hästar är lömska, sparkas i ena ändan och bits i den andra
    Jo, det har han ( biker som han ä ) men gäller att ta sig upp i sadeln först å dä kan vara nog så knepigt när ryggkotorna har låst ihop sig!
    Just dä, motorcyklar är mycket snällare än hästar!

    Varning: När jag blir bättre ska jag komma ned till sydöstra småland och göra vägarna osäkra för er!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  9. #39
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Bland tuvor å stenar i mitt fall i förbyggande syfte isåfall. Haft fullt upp att hanka mig fram på vardagsrumsgolvet med två kryckor.
    Fy fanken är det så illa.
    Jan

  10. #40
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Krya på dig så kan vi träffas någon stans i sydost. Metrolog har lovat mig bättre väder nu.
    Jan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •