Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 60

Ämne: Hur hittade du hit?

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    jag var ute och letade efter likasinnade och hamnade här var på ett annat forum men där var man tvungen att ha en annan typ av hoj för att bli accepterad men på hojen kan man ha vilken typ av hoj man vill och ändå va accepterad :=)

  2. #12
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    jag var ute och letade efter likasinnade och hamnade här var på ett annat forum men där var man tvungen att ha en annan typ av hoj för att bli accepterad men på hojen kan man ha vilken typ av hoj man vill och ändå va accepterad :=)
    Visst är det härligt att det är människorna som räknas och inte vilken hoj man kör. Ganska ointressant med den fanatism som finns inom en del klubbar, blir alldeles för mycket ibland även om man kör just det märket själv.
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #13
    Medlem Chappys avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Mitt i småland
    Inlägg
    335
    Jag var på väg in i köket då jag snubblade på tröskeln och for med huvudet före in i kylskåpet. Då var det nå´t som slog mig..Det var resterna av gårdagens köttgryta som ramlade ner i huvudet på mig.
    Aha ! Här hittade jag något matnyttigt av en ren slump. Prexis så var det med Hojen.nu.
    "Herrens vägar äro slumpmässiga" eller nå´t liknande heter det väl?
    En sa va förveten o spörja om en sa få sport nå´t

  4. #14
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Chappy Visa inlägg
    Jag var på väg in i köket då jag snubblade på tröskeln och for med huvudet före in i kylskåpet. Då var det nå´t som slog mig..Det var resterna av gårdagens köttgryta som ramlade ner i huvudet på mig.
    Aha ! Här hittade jag något matnyttigt av en ren slump. Prexis så var det med Hojen.nu.
    "Herrens vägar äro slumpmässiga" eller nå´t liknande heter det väl?


    Undrar vem som hade tur. Vi eller Du?
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  5. #15
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Visst är det härligt att det är människorna som räknas och inte vilken hoj man kör. Ganska ointressant med den fanatism som finns inom en del klubbar, blir alldeles för mycket ibland även om man kör just det märket själv.
    Där håller jag med dig till fullo.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #16
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403

    Wink

    Jag läste om en kille som bloggade om en en MC olycka. Han var ganska rolig och sarkastisk mot sig själv, och den humorn gillar jag. Han länkade både till höger och vänster kom jag ihåg plus att det var bilder både här och där. Men det var pga honom som jag är här nu och gör många turer med - Tack Mats för allt så här långt!
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  7. #17
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293
    Har för mig att jag blev tipsad av en kompis.
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  8. #18
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nicke Visa inlägg
    Jag läste om en kille som bloggade om en en MC olycka. Han var ganska rolig och sarkastisk mot sig själv, och den humorn gillar jag. Han länkade både till höger och vänster kom jag ihåg plus att det var bilder både här och där. Men det var pga honom som jag är här nu och gör många turer med - Tack Mats för allt så här långt!
    Ha ha, inget ont som inte för nå´t gott med sig...kul att vi lärt känna varandra genom den olyckan. För mig har det kommit ut mycket positivt ur det, hur konstigt det än kan verka!
    ~ Mats

    Min blogg

  9. #19
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Googlade runt på en massa forum då jag körde vespa, men på allvar började fundera på att ta steget fullt ut och skaffa kort och mc. Tyckte att många forum var för stora eller hade en attityd som störde mig. Skrev i några trådar här och märkte direkt att här fanns en himla massa trevliga människor som gärna besvarade frågor från en rookie. Inte ens när jag skaffade en MP3 reagerade någon negativt. Jo, faktiskt en person, men som snabbt blev tillrättavisad av stammisarna här. När jag sen började köra med flera hojåkare här blev jag tvärsäker på att hojlivet passar mig utmärkt. Hojen.nu har en stor roll i att jag idag har både kort, min Bonnie och flera nya vänner. Jag rekommenderar alltid forumet när jag får möjlighet i min blogg eller bland vänner som kör hoj.

  10. #20
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Hittade stället via google som många andra det jag gillade var att det inte var bundet till någon sätskilt märke, modell, klubbar m.m. som det brukar vara.
    Här kan man bara vara sig själv.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •