Sidan 18 av 22 FörstaFörsta ... 81617181920 ... SistaSista
Resultat 171 till 180 av 213

Ämne: Intressekoll Norrköping/Söderköping

  1. #171
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Härligt grabbar. Ser att ni förtjänade det fina vädret. Synd jag inte kunde hänga på, men å andra sidan så brummade jag omkring här i småkrokarna med min hojtokiga dotter bakpå, den här gången (grabben gnisslade tänder och hoppade jämnfota högröd i ansiktet av all denna rättvisa som hade drabbat honom. ;D).

    Om vädret är schyss nästa helg så kommer jag med. om vi ordnar ngn tur.
    Det var verkligen synd att inte även du kunde vara med, denna gång. Vi hade verkligen en fantastisk dag med väder som var bästa tänkbara med hänsyn till årstiden. Vi får se vad vi eventuellt kan hitta på till nästa helg. Den som har någon idé är naturligtvis mer än välkommen att lägga ut sitt förslag här.

    Det här var första längre turen med Pannan. Kan inte vara ännat än nöjd. Med en snittfart på 69 km/h över dagen hade den dragit tjugo liter på fyrtio mil vi avverkade. Då hade jag ändå kvar åtta liter i tanken. Att komma mer än femtio mil på en tank gillar jag. Så ska det vara på en tourer!

    Denna resa blev även första testen av vårt intercomsystem emellan oss. Måste säga att det funkade alldeles utmärkt att hålla kontakten med Nicke. Blev en ny dimension i körandet att kunna kommunicera med sin kompis framför eller bakom sig. Nicke talade dessutom i telefon, vilket verkar ha funkat bra. Vi får se hur det funkar om vi lägger till fler användare.
    ~ Mats

    Min blogg

  2. #172
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    En liten grön man från dagens tur.
    Vad var det hon sjöng Lena PH? Vi ska dansa i neon?


    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #173
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942

    Talking

    Nä nu jäv..

    Passa dig Gibson så att vi ''gröna män'' inte strålar upp dig och undersöker dig med en ''Fender'' kastratocaster....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  4. #174
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Låter som att du har en likadan jacka, eller?
    Senast redigerat av Gibson den 2010-04-11 klockan 21:47.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  5. #175
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Det var verkligen synd att inte även du kunde vara med, denna gång. Vi hade verkligen en fantastisk dag med väder som var bästa tänkbara med hänsyn till årstiden. Vi får se vad vi eventuellt kan hitta på till nästa helg. Den som har någon idé är naturligtvis mer än välkommen att lägga ut sitt förslag här.

    Det här var första längre turen med Pannan. Kan inte vara ännat än nöjd. Med en snittfart på 69 km/h över dagen hade den dragit tjugo liter på fyrtio mil vi avverkade. Då hade jag ändå kvar åtta liter i tanken. Att komma mer än femtio mil på en tank gillar jag. Så ska det vara på en tourer!

    Denna resa blev även första testen av vårt intercomsystem emellan oss. Måste säga att det funkade alldeles utmärkt att hålla kontakten med Nicke. Blev en ny dimension i körandet att kunna kommunicera med sin kompis framför eller bakom sig. Nicke talade dessutom i telefon, vilket verkar ha funkat bra. Vi får se hur det funkar om vi lägger till fler användare.
    Jag har något lägre förbrukning. Strax under 0,45 l milen men eftersom jag har mindre tank, 19 l, så söker jag mig till tanken något tidigare.

    Vad kör ni med för intercom? Vore asakul om vi alla kunde snacka med varandra. Ja alla vi som inte störs av vindbrus eller tinnitus,,,
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  6. #176
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    :
    Låter som att du har en likadan jacka, eller?

    Nej, men jag tycker Fender är skit.....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  7. #177
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    ja nu är första hojen turen avklarad ,den började lite tveksamt och småkyligt 3+ vid avfärd ,man kände sig lite kulen när man kom till oskarshäll men efter god mat o gott sällskap så blev det varmare både utomhus och inombords ,så forsättningen på turen blev helt perfekt .
    Sitter och kollar på bilden där Mats och jag anländer Björnlunda. Satan va svart jag är! Hade jag inte haft halvljusen på så vet i faan ......... Tror jag ska köpa ett par kallingar i AIKneon
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  8. #178
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nicke Visa inlägg
    Sitter och kollar på bilden där Mats och jag anländer Björnlunda. Satan va svart jag är! Hade jag inte haft halvljusen på så vet i faan ......... Tror jag ska köpa ett par kallingar i AIKneon
    Det skulle jag vilja se....eller kanske inte ändå? ;D
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2010-04-11 klockan 22:03.
    ~ Mats

    Min blogg

  9. #179
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Här får du 2 bilder till att begrunda nicke ,hellre neon än fransar
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  10. #180
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    Här får du 2 bilder till att begrunda nicke ,hellre neon än fransar
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Trakorutbildning Norrköping?
    Av hokhok99 i forum Off topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-05-10, 08:53
  2. Norrköping.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-07-21, 11:05
  3. Dagens tur till Söderköping.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 01:34
  4. Söderköping.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-06, 09:18
  5. Söderköping och glass i morgon lördag
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 14:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •