Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Ut med det gamla och in med det nya!

  1. #1
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557

    Ut med det gamla och in med det nya!

    Har precis vinkat av den bästa hoj jag någonsin haft, min BMW K1200RS. Den försvann mot Väddö med sin nye, lycklige ägare vid styret.

    I stället rullade jag ut och startade min Honda Pan European som ska bli min följeslagare under den här säsongen. Hann inte köra så värst många mil med den i höstas innan det var dags att ställa in den för säsongen. Den startade direkt utan problem. En härligt avstressad motorgång i i V4:an. Kände mig oerhört sugen att ge mig ut på en runda, men förnuftet säger att det är bättre att vänta några dar tills min lunginflammation blivit bättre. Känns trist när vädret är vackert och kompisarna drar ner till Rosenhill. Inte mycket annat att göra än att gilla läget och avvakta bättring av hälsotillståndet!
    ~ Mats

    Min blogg

  2. #2
    Medlem Guzzi-Leifs avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    1 217
    Krya på dig, kloke man!

    och

    Glad Påsk!

  3. #3
    Så härligt säsgongen startat hos er. Här har snön börjat smälta lite granna nu i påskhelgen. Krya på dig!

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Sicken djäkla osis precis när säsongen börjar!
    Krya på dig!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #5
    Pannan borde ju bli ett fullgott alternativ. Ett ljus i "mörkret" är ju i alla fall att ni redan kan köra mc där nere. Här uppe är det 10 centimeter snöslask på småvägarna och drivor i nivå med Kebnekaise på sidan om vägarna:-).

    Krya på dig...

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Krya på dig.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Krya på dig Mats

    I morgon er d meldt bra väder her i Bohuslän,solen tittar fram nu innimellan,så mc tur er planerat, så d blir vel at åka kustvegen från Grebbestad Fjällbacka Hamburgsund och vidare ned til Kungshavn och Smögen,holder väderet sig vid så kan turen bli nogra mil extra, men d gjör jo ingenting.
    Yamahadriver
    Tanumshede

  8. #8
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Tack för alla "Krya på dig"hälsningar!

    Ska nog snart vara tillräckligt frisk för att kunna ge mig ut på lite kortare turer, hoppas jag i alla fall!

    Är lite avundsjuk på Simen som planerar att åka en av mina favoritsträckor. Gillar verkligen Bohuslän med sin speciella natur. Hoppas vädret blir så bra som det är tänkt och att du får en trevlig tur!
    ~ Mats

    Min blogg

  9. #9
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    Tackar tackar. frun skal gjöra goda smörgåsar och god kaffe. Man måste jo ha med nok mat, solen kan jo skinna hela dagen,och da blir d nog sent innan man kommer hem.

Liknande ämnen

  1. Min gamla hoj.
    Av Jan-Olov i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-05-09, 10:06
  2. Gamla sanningar
    Av Olle Å i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-07, 14:39
  3. Gamla foton :)
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 11:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •