Sidan 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 106

Ämne: "Innan staden vaknar"

  1. #31
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Kan också funka omvänt. Våra körande tjejer kan absolut få med sig någon hunk utmed vägen om de skulle vilja.

    By the way, var är ni alla tjejer? Ni försvann från forumet ungefär samtidigt som första snöflingan föll i höstas... Saknar er!
    Hihihihihi vet va de finns de är på mitt jobb hihihihihi

  2. #32
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Passar datum och tid för mig så kommer jag... risk för vääääldigt tidig uppgång... nej nu ska jag åka till touringbutiken som har säsongsöppning för sina mc grejor risk för fynd kanske?

  3. #33
    hade det inte varit så långt dit hade jag kommit, det låter som en kul grej. fast då hade ni nog fått rita en karta(ifall jag inte hinner med) eller spärra gashantagen så jag hunnit med, för min husqvarna mod227 120cc från 1950 som jag kör mest med har hela 4.5hk å en toppfart på ca 65 om jag har nedförsbacke, är pissnödig, har hemlängtan å medvind
    Senast redigerat av veteranmc den 2010-03-28 klockan 11:52.

  4. #34
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Kimmo Visa inlägg
    Passar datum och tid för mig så kommer jag... risk för vääääldigt tidig uppgång... nej nu ska jag åka till touringbutiken som har säsongsöppning för sina mc grejor risk för fynd kanske?
    Blir nog väldigt tidig start för din del i så fall. Vi får väl ordna någon form av övernattning om det kommer folk som bor långt från huvudstaden!
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #35
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Blir nog väldigt tidig start för din del i så fall. Vi får väl ordna någon form av övernattning om det kommer folk som bor långt från huvudstaden!
    Svärmor bor strax utanför Eskilstuna i en liten by (håla) som heter Svalboviken så jag kan åka och sova där oxå. Sedan bor svågern inne i Eskilstuna och han har hoj men (precis köpt sig en Africa Twin) kan kanske lura med honom oxå så det löser sig. Tack iaf man vet aldrig om det kan behövas iaf. Blev årets premiär tur idag den blev inte lång men kände mig bara tvungen (att testa nya hjälmen;-) nu snöar det :-(
    Senast redigerat av Kimmo den 2010-03-28 klockan 18:55.

  6. #36
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Kimmo Visa inlägg
    Svärmor bor strax utanför Eskilstuna i en liten by (håla) som heter Svalboviken så jag kan åka och sova där oxå. Sedan bor svågern inne i Eskilstuna och han har hoj men (precis köpt sig en Africa Twin) kan kanske lura med honom oxå så det löser sig. Tack iaf man vet aldrig om det kan behövas iaf. Blev årets premiär tur idag den blev inte lång men kände mig bara tvungen (att testa nya hjälmen;-) nu snöar det :-(
    Ingen långtur och en test av hjälmen låter inte bra.. ;D
    Våren känns seg...
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  7. #37
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Gissa om det känns segt nu har det snöat hela förmiddagen sitter hemma med sjukt barn så det är heller inte så kul!
    Nu var det hjälm test genom att åka i backen utan för att känna efter hur den känns på hojen.

  8. #38
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Kimmo Visa inlägg
    Gissa om det känns segt nu har det snöat hela förmiddagen sitter hemma med sjukt barn så det är heller inte så kul!
    Nu var det hjälm test genom att åka i backen utan för att känna efter hur den känns på hojen.
    Ahhaaa..på så sätt. Genom att åka i backen.... Satt hjälmen bra på hojen ?.Satte Du den på backspegeln??

    Krya på er och sätt hjälmen på huvet
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  9. #39
    Medlem Kimmos avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    201
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Ahhaaa..på så sätt. Genom att åka i backen.... Satt hjälmen bra på hojen ?.Satte Du den på backspegeln??

    Krya på er och sätt hjälmen på huvet
    Vet inte vad jag tänkte när jag skrev men jag klämde fast hjälmen på kåpglaset den satt riktigt bra och snygt blev det oxå då hjälmen har samma färg som Tigern.
    Tigern hade inget mot den nya hjälmen. Så jag måste väl köpa mig själv en ny hjälm

  10. #40
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    jo,vi ska ju träffas nu på söndag,hoppas ni inte glömt
    då går det fint att diskutera preliminärt
    Västerbron,gamla stan,sergel,slussen, lite ställen dit man undviker att komma på dan med allt folk
    visst Lidingö o saltsjöbaden är vackert o fina vägar,blir nog en heldagsutflykt
    vi snurrar in i stan tidigt o drar utåt nar dagen vaknar på riktigt

    Undrar om ni kom fram till något när det gäller rutt och inte minst mötesplats så man vet i vilket väderstreck vi som kommer utifrån ska söka oss natthärberge kvällen före.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-07-02, 12:34
  2. Svar: 25
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 14:05
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-09-14, 17:24
  4. Innan staden vaknar
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 13:07
  5. Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 16:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •