Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 101 till 106 av 106

Ämne: "Innan staden vaknar"

  1. #101
    Medlem harpoonmans avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Sö Dalarna
    Inlägg
    27
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Vi startar från Stockholm på lördag morgon, runt klockan 06:00, vet inte om vi åker med eller motsols. Skulle kunna träffas vi Kupolen i så fall. Träffar de övriga två deltagarna jag vet ska med, möjligen blir det någon mer, i morgon kväll. Får stämma av då om de har några preferenser angående vägval.
    Ev. kommer det besök fr Småland då men om inte så vore det trevligt att hänga på.
    Vet inte hur mkt Dalavana ni har sen tidigare av att åka i dessa trakter och hur "bråttom" ni har uppöver men jag antar ni kör förbi Avesta på väg norrut.

    Jag bor strax nordost om Avesta (Åsgarn) och en morgonfika med macka kan ni få, sen finns det skitfina småvägar i vacker Dalabygd (kanske ett sidospår mot eran tänkta rutt) norrut mot Mora.
    Skulle tro att tidsdifferansen mellan stora vägarna norrut fram till Mora och dom små jag pratar om gör att det tar ca 1-1½ tim längre, allt beroende på antal stopp osv...men helt klart värt "besväret"...men ni har ju också en hemresa att tänka på, den kan ni ju iofs köra dom stora vägarna

    Förslag finns..allt beroende på hur mkt tid ni har och när ni tänkt er vara hemma i Sthlm igen

  2. #102
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av harpoonman Visa inlägg
    Ev. kommer det besök fr Småland då men om inte så vore det trevligt att hänga på.
    Vet inte hur mkt Dalavana ni har sen tidigare av att åka i dessa trakter och hur "bråttom" ni har uppöver men jag antar ni kör förbi Avesta på väg norrut.

    Jag bor strax nordost om Avesta (Åsgarn) och en morgonfika med macka kan ni få, sen finns det skitfina småvägar i vacker Dalabygd (kanske ett sidospår mot eran tänkta rutt) norrut mot Mora.
    Skulle tro att tidsdifferansen mellan stora vägarna norrut fram till Mora och dom små jag pratar om gör att det tar ca 1-1½ tim längre, allt beroende på antal stopp osv...men helt klart värt "besväret"...men ni har ju också en hemresa att tänka på, den kan ni ju iofs köra dom stora vägarna

    Förslag finns..allt beroende på hur mkt tid ni har och när ni tänkt er vara hemma i Sthlm igen
    Låter trevligt, kollar som sagt med de övriga i morgon, en av oss har en tid att passa norröver. Om inte annat så vore det väldigt trevligt att stanna till och morsa och få en kopp kaffe på morgonen!
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #103
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Tack för hjälpen, har nu skickat mail till Janne!
    De va så lite så

  4. #104
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Harpoonman, du har PM!
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #105
    Medlem harpoonmans avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Sö Dalarna
    Inlägg
    27
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Harpoonman, du har PM!
    Mats: Skickat svar till dej nu

  6. #106
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Perfekt, vi kommer förbi på lördag morgon!
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-07-02, 12:34
  2. Svar: 25
    Senaste inlägg: 2015-12-23, 14:05
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-09-14, 17:24
  4. Innan staden vaknar
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 13:07
  5. Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 16:59

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •