Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: Ny Hoj! Skön film!

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Det jag menade var ju Hoss bossenmenade inget illa med den heller.Det lät så kul när han skrev,jag petar i 2,an i 110 vid 1500 varvDet är väl klart med en stor cheva bilmotor i hojen.Det är ju klart rätt häftig maskin.Jag håller med dig,Hondan ser ju hur läcker ut som helst
    Ursäkta! Dåligt läst av mig!

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Detta faktum hade betydelse när jag valde Varadeon i stället för den mindre Transalpen. Jag tyckte ändå att den var mer högvarvig än Dragstar 1100, det var rätt svårt innan jag vande mig.
    Upplever Transalpen dock som en bra kompromiss då W-twinen har en lugn karaktär som inte känns stressande vid "normala" hastigheter.

    Då är det något annat med min lilla Yamaha 600 med 4-cyl. radmotor som jag köpte i höstas, men så länge man håller sig till 70-vägar som jag huvudsakligen försöker göra i den mån det går är den härlig att köra. Upplevs dock som lite "surrig" i högre farter även om det handlar om samma varvtal som TA:n i landsvägsfart omkring 90-100 km/h. Men med apotekets välsignade gula proppar så går det bra att stå med det också och motorn tål det! Läste nyligen någonstans om en som kört 13 000 mil med en sådan hoj och den gick fortfarande problemfritt. Yamaha är också duktiga på motorer.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Liknande ämnen

  1. Skön KTM-reklam
    Av pewa i forum Offroad
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 12:05
  2. Skön tur söderut
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-06, 09:32
  3. Skön dag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 00:24
  4. Skön film
    Av Nina i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 00:36
  5. Skön dag.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 21:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •