Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Skåne-Tour 21-27/5

  1. #21
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Jag och Mats samt troligen också Nicke och Stefan åker på en veckas touring i Skåne i maj. Stefan hänger troligtvis på i några dagar i alla fall. Som planen ser ut nu rullar vi ut från Stockholm fredagen den 21 maj för att övernatta i Västervik eller i närheten. Dagen efter är vi på rull igen och landar i Skånska myllan framåt eftermiddagen.

    Startar upp denna tråden för att kanske få tips om events eller sevärdheter "down there" under den aktuella veckan. Kanske är det någon skåning från hojen.nu som känner för att guida oss på någon fin väg eller bara vill träffas för en fika? Annars tänkte vi göra dagsturer kors och tvärs beroende på väder, vind och humör. Personligen vill jag gärna köra på fina vägar i Österlen där jag tidigare bara kört med bil. Tyvärr.

    Den 26 maj börjar vi färden upp mot huvudstaden igen. Nu troligtvis via Vätterns östra sida. Men ingenting är skrivet i sten.

    Hur som helst ska det bli riktigt najs att få köra i Skåne! Förmodligen bästa landskapet att vara i med hoj när våren står i full blom!
    Hej Jonas bor vid kustens pårla Helsingborg, kan kolla upp vad som finns vid den tiden ni kommer ner,ev guida er lite ha det gott mvh Fistkiller

  2. #22
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Trevligt!
    Vi kommer nog få en härlig vecka i Skåne!
    Ser verkligen fram emot den!
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #23
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Ja, det vore trevligt att få en guidad tur även i nordvästra Skåne, Fistkiller. Hoppas det går att passa in någon dag. Vi kommer att ha med oss dator så vi kan hålla kontakt här i tråden.

    Sen verkar det som att vi kanske skulle behövt ännu en vecka på oss för att ta oss fram på alla fina småvägar i Småland.

  4. #24
    Medlem fistkillers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    skåne
    Inlägg
    70
    ;D
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Trevligt!
    Vi kommer nog få en härlig vecka i Skåne!
    Ser verkligen fram emot den!
    ;D Låter trevlig hör av er när det närmar sig,kul att träffa lite nya mc vänner ha det gott sålänge Mvh fistkiller;D

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-07-25, 19:39
  2. MC folk i Skåne?
    Av Daystar i forum Träffar & Körningar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-06-17, 18:55
  3. Tour de fantastico
    Av jrutgers i forum Touring
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-09-11, 11:14
  4. MC klubbar i Skåne
    Av Grevenstid i forum Träffar & Körningar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-06-18, 16:52
  5. Skåne
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 20:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •