Sidan 1 av 13 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 121

Ämne: 1:a turen 2010

  1. #1
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560

    1:a turen 2010

    Enligt prognoser är våren på väg nu och jag antar att skåningarna är de som först kommer att ta ut hojarna. Lyckos dem!

    Skulle vara kul att följa, här i forumtråden, när alla tar första turen för säsongen. Vem är först ut?
    Senast redigerat av Jonas den 2010-03-06 klockan 08:46.

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Enligt prognoser är våren på väg nu och jag antar att skåningarna är de som först kommer att ta ut hojarna. Lyckos dem!

    Skulle vara kul att följa här i forumet när alla tar första turen för säsongen. Vem är först ut?
    Det blir nog du.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    jag har redan varit ute å kört flera gånger i år.för mig finns inget som heter mcsäsongen. jag kör året runt.

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Så fort det blir lite bättre väglag och temperatur kommer jag rulla ut min KTM för en premiärtur. Vill minnas att det var i mitten på mars förra året som jag tog jungfruturen upp till Café Våfflan i Sigtuna...
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Medlem johnny xvss avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    helsinborg
    Inlägg
    8

    fösta turen 2010

    i söndags den 28 feburari va det premiär för mej, behöver jag säga att jag bor i skåne ! det va +5 grader men torra vägar,

  6. #6
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av johnny xvs Visa inlägg
    i söndags den 28 feburari va det premiär för mej, behöver jag säga att jag bor i skåne ! det va +5 grader men torra vägar,
    Det är precis vad jag väntar på. Fem plusgrader och hyfsat torra vägar. Då är jag on the road.

    Jag tror att många skåningar får en god chans att köra en sväng redan i nästa vecka. Även jag hoppas kunna ta en kortare tur innan mars utgång.

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    så fort isen är borta från vägarna så tar jag hem xjn ,förhoppningsvis inom 14dar:=)

  8. #8
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    De senaste två åren har jag haft både skid- och mc-premiär för året inom samma vecka... men i år blev det inte så, var för fint skidväder för hojåkning :-)

    fast körde ju upp hojen på kärra för att köras till service den veckan .. räknas det? ;-)

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    De senaste två åren har jag haft både skid- och mc-premiär för året inom samma vecka... men i år blev det inte så, var för fint skidväder för hojåkning :-)

    fast körde ju upp hojen på kärra för att köras till service den veckan .. räknas det? ;-)
    NÄ....
    Jan-Olov

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    De senaste två åren har jag haft både skid- och mc-premiär för året inom samma vecka... men i år blev det inte så, var för fint skidväder för hojåkning :-)

    fast körde ju upp hojen på kärra för att köras till service den veckan .. räknas det? ;-)
    NÄ!:=)

Liknande ämnen

  1. Första turen
    Av Gurrag i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-21, 08:47
  2. Sista turen
    Av Cubalibre i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-08-29, 15:12
  3. Andra turen avklarad.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 05:22
  4. Sista turen
    Av Gnistvändaren i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 00:22
  5. SISTA TUREN.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-30, 23:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •