Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Nattskift.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Nattskift.

    Den här veckan har jag nattskift och det är en natt kvar att jobba. Jag sitter här och är lite seg i skallen som man brukar vara när det är natt arbete, i alla fall så brukar jag vara det.

    Jag har fixat så att jag kan börja jobba tidigare än normal natt tid, det är ingen där och kör eftermiddag så det är fritt fram och det är skönt för det blir lättare att ställa om sig till normal dygns tid sen när jag går av skiftet, det brukar vara problem med det för mig, sover på dagarna och är vaken på nätterna och det är fan inte roligt.

    Att man blir lite slö och så är nog ett bevis att det inte är riktigt rätt tid att jobba för jag känner det som om jag aldrig vaknar ordentligt, man gå och är trött hela tiden den veckan som jag kör natt, sömnen blir lidande för jag sover inte ordentligt, vaknar flera ggr varje dag och känner mig lite orolig men det kan bero på att jag är lite orolig över farsan.

    Vi ska ju till läkaren nästa Torsdag med honom igen så då får vi se vad han säger, hoppas att det går bra.

    Jag hade en riktigt konstig dröm idag när jag låg och sov, det var ett par killar som kom hem till oss med sina respektive och skulle fika, vi satt och pratade och planerade motorcykel säsongen och jag sa åt killarna att jag skulle visa dom en sak och vi gick ut till garaget och där står Klaus Boss Hoss fast den var min i drömmen. Det var Klaus och Mats som var och hälsade på oss och när Klaus fick se hojen så blev han eld och lågor och ville att vi skulle starta den så att han fick höra v8:an mullra, vi försökte starta den men den var tjurig, då sa Klaus åt mig och Mats att gå in till tjejerna igen och fika så skulle han se om han fick igång den och det gjorde vi. Mats och jag satt och fikade och pratade med tjejerna och det drog ut på tiden så vi började undra vad Klaus höll på med så vi gick ut igen, där är han och har plockat isär hela hojen för det var lite som skulle fixas tyckte han och jag blev helt bedrövad och trodde att det var kört och trodde att han aldrig skulle få ihop den igen men då sa Klaus åt mig att det inte var någon fara, han hade bara fått lite meckar abstinens och det var inga problem för han har ju sin arme kniv som fixar allt.

    Hur de gick sen vet jag inte för jag vaknade och började skratta som fan över drömmen, det var ju inbakat minnen efter en tur vi gjorde i somras men i ett annat sammanhang så nu är det bevisat att man blir förvirrad av att jobba natt men fan vad roligt jag hade åt drömmen och sitter och myser nu när jag skriver om den.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    det var trevligt att du drömmer om mig,då måste du gilla mitt sällskap
    det var nog ingen fara med din Boss Hoss heller,har plockat isär och ihop min fler gånger så börjar kunna den utantill,jag fick säkert ihop den med lite förbättringar gjorda medans man ändå höll på
    vi ses i sommar ifall du nu inte kommer till Elmia vid påsk,får betalt att ställa ut min hoj där igen
    hälsa frun

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    vi får väl se vad som står i garaget när vi kommer ner i sommar

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Ingen fara att släppa loss Klaus med armékniven.

    Hojen blir säkert bara bättre efter en omgång med den! ;D
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av klaus Visa inlägg
    det var trevligt att du drömmer om mig,då måste du gilla mitt sällskap
    det var nog ingen fara med din Boss Hoss heller,har plockat isär och ihop min fler gånger så börjar kunna den utantill,jag fick säkert ihop den med lite förbättringar gjorda medans man ändå höll på
    vi ses i sommar ifall du nu inte kommer till Elmia vid påsk,får betalt att ställa ut min hoj där igen
    hälsa frun
    Kanske att vi åker dit på fredagen för jag jobbar den helgen så lördag och söndag går inte.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #6
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    vi får väl se vad som står i garaget när vi kommer ner i sommar
    En snösluga om sommaren kommer någon gång.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #7
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Ingen fara att släppa loss Klaus med armékniven.

    Hojen blir säkert bara bättre efter en omgång med den! ;D
    Ja det fick vi bevis på i somras när min pump la av.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Nattskift.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 06:14
  2. Nattskift igen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 00:25
  3. NATTSKIFT.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 16:31

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •