Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 39 av 39

Ämne: Olika?

  1. #31
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Skottar år duktiga skottare om dom får öl å malt.


    Måste vara jobbigt att skotta i kjol. Därför så måste de intaga ngt stärkande och värmande..
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #32
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg


    Måste vara jobbigt att skotta i kjol. Därför så måste de intaga ngt stärkande och värmande..
    Tror jag oxå nu när snön ligger påsahögt .
    Jan

  3. #33
    tanten tycker inte att jag ska byta namn till STEN, hon har tydligen ingen humor. vi heter SKOTT i efternamn.

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    tanten tycker inte att jag ska byta namn till STEN, hon har tydligen ingen humor. vi heter SKOTT i efternamn.
    Kan man tänka sig att du byter förnamn till Snö?

  5. #35
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    tanten tycker inte att jag ska byta namn till STEN, hon har tydligen ingen humor. vi heter SKOTT i efternamn.
    Nja, Sten Skott? inget vidare med din kruka. Snö Skott, har man ledsnat på för länge sedan. Själv är jag just nu sugen att heta Ville Tö .
    Jan

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Nja, Sten Skott? inget vidare med din kruka. Snö Skott, har man ledsnat på för länge sedan. Själv är jag just nu sugen att heta Ville Tö .
    ni har ju inte uppmärksammat fördelarna. jag är ju arbetslös, då kan jag ju söka jobb på glasmästeriet. dom gillar ju STENSKOTT det skapar ju arbete
    Senast redigerat av veteranmc den 2010-02-21 klockan 15:16.

  7. #37
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    ni har ju inte uppmärksammat fördelarna. jag är ju arbetslös, då kan jag ju söka jobb på glasmästeriet. dom gillar ju STENSKOTT det skapar ju arbete
    Då är ju mitt förslag helt rätt! Snö Skott skulle för tillfället få hur många jobb som helst här i södern. Kom - möt våren och skotta dig norrut så är du hemma när säsongen börjar.

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Då är ju mitt förslag helt rätt! Snö Skott skulle för tillfället få hur många jobb som helst här i södern. Kom - möt våren och skotta dig norrut så är du hemma när säsongen börjar.
    min mc säsong är året om. jag kör även på vintern. om det inte är för kallt. förr var man mer en hårding då åt man kätting å sket taggtråd. numera är man en vekling nu äter man taggtråden å skiter kättingen istället. det är lättare att skita då. förr spela temperaturen ingen roll bara motorcykeln starta, men numera har man ju blivit mesigare med åren

  9. #39
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    min mc säsong är året om. jag kör även på vintern. om det inte är för kallt. förr var man mer en hårding då åt man kätting å sket taggtråd. numera är man en vekling nu äter man taggtråden å skiter kättingen istället. det är lättare att skita då. förr spela temperaturen ingen roll bara motorcykeln starta, men numera har man ju blivit mesigare med åren
    Så var det när man var ung, 125:an fick gå året runt. Inga vettiga kläder hade jag heller. Jeans med ett par långkalsonger under och skinnjacka med ett par tröjor under. Frös som tusan...men va´gjorde det? Inga problem, det viktiga var att man var tuff...;D
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Olika mc förare.
    Av Ankan1 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-11-25, 09:57
  2. Olika hojtyper-smärta
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 73
    Senaste inlägg: 2013-06-26, 21:16
  3. Olika styren ?
    Av miklagard i forum Custom
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-09-14, 09:20
  4. Olika åkstilar
    Av Olle Å i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 22:29
  5. Olika mc-typer
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 15:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •