Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Landskapet.se/mc-safari

  1. #11
    Medlem Gawriels avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Kinna
    Inlägg
    203
    jag o 2 polare ska ta våra hondor o dra på en 800 mil resa genom Europa til sommaren.
    Målet är att komma ner till Rumänien o hälsa på släkten men vi ska ta en omväg genom Holland, Frankrike, Italien osv
    Ta dagen som det kommer o köra så länge man vill...

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2012
    Ort
    malmö
    Inlägg
    1
    Jag gjorde en mycket häftigare mc-safari i östafrika nu i höstas. Det är en sån känsla att åka MC förbi masajer och elefanter. Rekommendera liknande MC turer för alla som vill uppleva något helt annat.

  3. #13
    Medlem swischmcs avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    infödd 08, dvs förortsbo :)
    Inlägg
    74
    Citat Ursprungligen postat av svenberg Visa inlägg
    Jag gjorde en mycket häftigare mc-safari i östafrika nu i höstas. Det är en sån känsla att åka MC förbi masajer och elefanter. Rekommendera liknande MC turer för alla som vill uppleva något helt annat.
    Låter verkligen härligt!
    Jag tappade lite av sugen för längre resor efter den knäppa turen till Iberiska halvön. Har mest blivit kortare turer (en vecka) runt om i norden och en del banåkning.

    Såg för inte så länge sedan programmet med killarna som körde mc genom Alaska och blev sugen på en längre resa igen. Nu måste jag bara övertala min bättre hälft om att få åka. Han vill inte plocka upp spillrorna efter mig igen. Någon som kan rekommendera en bra reseledare/reseföretag? Helst kör jag på min egen mc, alltså inga resor utanför europa.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •