Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ahaga Borås

  1. #1

    Ahaga Borås

    Fredagen den29/1 till 31/1 är det MCmässa i Borås http://www.ahaga.se/www/live/Standard.aspx?TreeID=833
    Är det någon här som skall åka och kolla? Min klubb skall åka upp med en buss på lördagen.
    Jan-Olov

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Borås
    Inlägg
    162
    vilken tid ska ni till åhaga på lördag? Vi ska dit på lördag med.

  3. #3
    Vi åker från Ryssby vid 8 tiden. Restiden vet jag inte men vi stannar nog och fikar på vägen.
    Jan-Olov

  4. #4
    Medlem Gawriels avatar
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Kinna
    Inlägg
    203
    ska dit o kolla lite, bor ju bara 3 mil därifrån

  5. #5
    Kan väl aldrig vara fel att dräggla över lite hojar.....
    Det är ju bara ett stenkast dit, så får väl ta en sväng dit då

  6. #6
    Medlem christiankas avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    42
    Det är ju ett måste, blir ju inget i Gbg i år med "På 2 hjul"

  7. #7
    Vi är ett gäng som kommer på lördagen, övernattar på Vilahotellet "gör" Borås på kvällen och besöker mässan på söndagen
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  8. #8
    Mässan var som jag förväntat inte stor men gemytlig och trevlig, helt värd resan. Jag provsatt den nya Hondan den var betydligt smäckrare är jag fått för mig på bilderna men sittstälningen var för frammåtlutad för min smak annars väldigt snygg.
    Jan-Olov

  9. #9
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    Var också förbi där en sväng igår, gillade också mässan. Tyvärr var det lite för många som ville dit så var knepigt att hitta parkering, men väl där inne var det gott om folk utan att det blev trängsel så man kunde kolla på det man ville se.
    Höjdaren för mig var Peter Lindens "pubsnack" där han pratade om och visade bilder från sitt flygar- och hojåkar liv.

  10. #10
    Jag stod i kön vid 14-tiden på fredag och slapp då trängseln inne på mässan.

    Medan jag stod där, så studerade jag lite åldern på alla som trampade och väntade på att bli insläppta. Kan väl säga att....det ser inte ljust ut i framtiden för motorcykelbranchen. Bäst att dom börjar kika hur det ser ut på rullatormarknaden snart (jo, jag är nog snart där också)

    Mässan då? Nja, man kan nog knalla in i en stor mc-butik och få se mer hojar där.
    Dock....tio poäng till nya Kawa Z1000!

Liknande ämnen

  1. Handledare söker i Borås
    Av Honda xxx i forum MC-kort
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2019-05-26, 19:57
  2. Handledare Sökes i Borås
    Av Z Rider i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-07-03, 14:48
  3. Stor stöld av crosshojar i Borås
    Av pewa i forum Nyheter
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-11-08, 18:16
  4. Mc-Manifestation idag i Borås
    Av Kicki i forum Träffar & Körningar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 22:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •