Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Känns bättre.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Känns bättre.

    Nu tror jag att jag har kommit i fas med min sömn, igår natt så sov jag hela natten och nu har jag kommit hem från jobbet och känner mig så där skönt trött som man kan göra ibland så jag hoppas att jag sover bra inatt med.

    Är ledig imorgon men ska jobba hela helgen, sen är jag ledig hela veckan och det blir väll förberedelser inför julen kan jag tänka mig, sen ska vi kontakta körskolan om frugans körkort, det är lite frågor vi vill ha svar på så vi gör på smidigaste och billigaste sätt.

    Man är ju som ett barn inför jul när det gäller frugan och hennes körkort, jag vill att det ska dra igång nu, har svårt att vänta, och tänk er hur det kommer att vara i vår när det blir dax att ut och övningsköra, jag kan knappt bärga mig.

    Imorgon så blir det nog mest lugnt, kanske åker vi och handlar lite men så mycket mer blir det nog inte så det blir ju perfekt att ta fram gitarren och spela lite, har lyssnat mycket på Rory Gallagher, ZZ-top, Walter Trout, Thin Lizzy, Joe Bonamassa den här veckan och fan det får blodet att koka på mig, nästan som ett rus. Nej då är det bara att ta gitarren och kyla ner sig med den. Jag vet inte vad det är med mig och gitarrer men härligt är det.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Skönt att det går bättre och att törnrosa infinner sig enligt avtal med john blund.

    Ohh..yeahhh.... igår drog jag fram min gamla gura och lyckades hitta några ackord. Det lät ostämt och förjävligt så allting var som det skulle. Jag fick blodad tand igen! Nu så tänker jag inreda en liten studio i källaren med kattplågan. X-et ska hämta sitt piano under december så jag tänker inhandla ett digitalpiano (Roland FP7) som tar mindre plats än ett akustiskt piano. Sedan sätter jag skräck i grannarnas katter, håller rådjuren på avstånd och stör allas sömn inom ett kvarters radie.. Något måste man ju göra när hojen står
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

Liknande ämnen

  1. Hostan känns bättre.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 12:01
  2. Nu känns det bättre
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 14:46
  3. Det blir bättre och bättre det här!
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 07:46
  4. Känns bättre nu.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 20:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •