Sidan 3 av 9 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 86

Ämne: Lördagstur 21/11 Sthlm

  1. #21
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
    Jag kommer till Gullmars kl 09:00!

    Daniel
    Kul Danne! Får du med dig fler från scooterforumet?

  2. #22
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Hölö
    Inlägg
    39
    Hej på er
    Jag och min man Stefan tänkte också göra er sällskap på lördag. Har ett förslag har ni åkt rundan förbi Östra Malma ? Eller då kan man åka till Gnesta och ta en liten väg så man kommer fram mellan Järna och Nykvarn. Om ni tycker att det är okej så kan vi ta en fika hemma hos oss i Hölö eller stanna på Saltå Kvarn de har supergoda kanelbullar. Vi kommer hur som helst till Rosenhill iallafall. Hälsningar Eva

  3. #23
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Eva Visa inlägg
    Hej på er
    Jag och min man Stefan tänkte också göra er sällskap på lördag. Har ett förslag har ni åkt rundan förbi Östra Malma ? Eller då kan man åka till Gnesta och ta en liten väg så man kommer fram mellan Järna och Nykvarn. Om ni tycker att det är okej så kan vi ta en fika hemma hos oss i Hölö eller stanna på Saltå Kvarn de har supergoda kanelbullar. Vi kommer hur som helst till Rosenhill iallafall. Hälsningar Eva
    Kul med förslag på tur. Har för övrigt inte kört den rundan tidigare.

    Fasen, vi ser ju ut att bli en stor samling från hojen.nu som kommer att invadera Rosenhill och vägarna söderut. Himla skoj!

  4. #24
    Medlem stefanistockholms avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    293
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Behöver du skjuts till garaget för att hämta Hilding är det bara att hojta till!
    Tack för erbjudandet men den här gången har jag bättre koll på logistiken...

  5. #25
    Medlem Dannes avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Tyresö
    Inlägg
    305
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Kul Danne! Får du med dig fler från scooterforumet?
    Jag har lagt ut en blänkare så får vi se....

  6. #26
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Eva Visa inlägg
    Hej på er
    Jag och min man Stefan tänkte också göra er sällskap på lördag. Har ett förslag har ni åkt rundan förbi Östra Malma ? Eller då kan man åka till Gnesta och ta en liten väg så man kommer fram mellan Järna och Nykvarn. Om ni tycker att det är okej så kan vi ta en fika hemma hos oss i Hölö eller stanna på Saltå Kvarn de har supergoda kanelbullar. Vi kommer hur som helst till Rosenhill iallafall. Hälsningar Eva
    Låter som ett förträffligt förslag!

    Alltid bra att få lära sig lite nya vägar, det ser jag fram emot.
    ~ Mats

    Min blogg

  7. #27
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag tänkte möta upp i Tungelsta, jag står på macken mittemot T-korsningen. Ska ni fika på Rosenhill först eller tar ni rundan först och Rosenhill sen? Bara så jag kan planera min körning, jag måste hålla mig i och omkring hemmakrokarna. Jag tänkte inte följa med söderöver efter fikat på Rosenhill.

  8. #28
    Otroligt att det fortfarande är mc-säsong hos er. Här har snön försvunnit, men ändå inte nå vidare mc-väder med regn var dag, mörker samt temperatur på några plus.

  9. #29
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Jodu. Här i stockholm är det 10 plus idag och jag har ännu inte börjat skruva med hojen inför våren..

  10. #30
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Kul!
    Härligt att se att vi här på hojen.nu vågar ta dagen som den kommer och lämna gamla avdankade förestälningar där hän, helt klart ett tecken på ödmjukhet.

    Ja det är ju faktiskt riktigt bra hojväder här ikring fortfarande, myggfritt, lite trafik och det dammar inte så värst mycket heller sen några dagar.

    9.15 på GP, ja vem vet om inte annat så får ni ha en trevlig tur, känns som också soe.se planerar en tur åt samma håll faktiskt. Så att ta en sväng på någon av hojarna, med något av gängen är ju ett bra förslag till helgen. Men för vår del så låter vi morgondagen få avgöra den frågan antagligen.

    Surra på eller nått...
    Återfalls skogsmulle!

Liknande ämnen

  1. Lördagstur till Norrtälje.
    Av Mats Liifv i forum Träffar & Körningar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-26, 08:22
  2. Lördagstur Sthlm 3/10
    Av Jonas i forum Träffar & Körningar
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 19:37
  3. Lördagstur på västkusten 22/8
    Av Gnistvändaren i forum Träffar & Körningar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-08-23, 18:51
  4. Lördagstur på västkusten 8/8
    Av Gnistvändaren i forum Träffar & Körningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 23:19
  5. Lördagstur.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-05, 11:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •