Sidan 5 av 7 FörstaFörsta ... 34567 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 66

Ämne: Aldrig nöjd

  1. #41
    Jag måste säga att jag är jättenöjd med min. Sen att den är dyr är endast ett stort minus, men hojen är bra och en dröm att köra.

  2. #42
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Jag måste säga att jag är jättenöjd med min. Sen att den är dyr är endast ett stort minus, men hojen är bra och en dröm att köra.
    Det är det jag klurar på att köpa en HD ju. Men då vill man ju vara så nöjd sedan att man aldrig mera behöver byta. Har mina tankar på Sporster, men då kanske man vill byta upp sig. Så kanske lika bra köpa Road King, Heritage eller Fat boy direkt och göra sig utskyldig

  3. #43
    Va och servade min hoj för några dagar sedan hos en kille som bygger om harley's. Han jobbar mest med sportser och får dom ganska så fräcka, så visst kan det vara ett alternativ. Fördelen med en Roadking, Heritage är att komforten inbjuder till många mil i sadeln, men visst fasen kostar dom en slant, men det är en investering som står sig så länge du är rädd om den och sköter servicar mm.

  4. #44
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Det är det jag klurar på att köpa en HD ju. Men då vill man ju vara så nöjd sedan att man aldrig mera behöver byta. Har mina tankar på Sporster, men då kanske man vill byta upp sig. Så kanske lika bra köpa Road King, Heritage eller Fat boy direkt och göra sig utskyldig

    Om du ändå ska köpa en HD så köp en fullvuxen direkt och ingen Sportster för de flesta jag sett börja med en Sportster byter snart upp sig. Och den vägen kan ju bli lite billigare.....

    Men var är det för fel på en Japansk Custom?
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Men var är det för fel på en Japansk Custom?
    Om jag får lägga mig i detta så vill jag bara säga : Det är absolut inget fel på japanska hojar. 8)

  6. #46
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Va och servade min hoj för några dagar sedan hos en kille som bygger om harley's. Han jobbar mest med sportser och får dom ganska så fräcka, så visst kan det vara ett alternativ. Fördelen med en Roadking, Heritage är att komforten inbjuder till många mil i sadeln, men visst fasen kostar dom en slant, men det är en investering som står sig så länge du är rädd om den och sköter servicar mm.

    Kul att det finns en HD-åkare med här på Hojen men tycker det är lite tråkigt att texten på din klubbs hemsida är svårläst. Det skulle behövas lite mer vitt i bokstäverna och snäppet större text för min del iallafall.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  7. #47
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Om du ändå ska köpa en HD så köp en fullvuxen direkt och ingen Sportster för de flesta jag sett börja med en Sportster byter snart upp sig. Och den vägen kan ju bli lite billigare.....

    Men var är det för fel på en Japansk Custom?
    Egentligen inget fel på min Yamaha 950. Och gillar kompisens 1900 Stratoliner jättemycket. Men man påverkas ju av myten om att HD är orginalet.

  8. #48
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Egentligen inget fel på min Yamaha 950. Och gillar kompisens 1900 Stratoliner jättemycket. Men man påverkas ju av myten om att HD är orginalet.

    Den Amerikanska frihetsdrömmen ja. Låt den inte förvandlas till en ekonomisk mardröm bara.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  9. #49
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Egentligen inget fel på min Yamaha 950. Och gillar kompisens 1900 Stratoliner jättemycket. Men man påverkas ju av myten om att HD är orginalet.
    Det va absolut inget fel på mina tidigare hojar heller, men nu har jag en som får mig att le det där fåniga leendet när jag tar mig en runda. Harley har lyckats med det där som så många andra kämpar med. Att bygga kopior är en sak i sig, men att känna historiens vingslag, ljudet som ingen annan har, räcker för mig. Vill man sen inte betala för det så är det också ok. Det är trots allt samma vindar som smeker våra kinder när vi finns där ute på vägarna.

  10. #50
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Egentligen inget fel på min Yamaha 950. Och gillar kompisens 1900 Stratoliner jättemycket. Men man påverkas ju av myten om att HD är orginalet.
    http://www.youtube.com/watch?v=yrTTz...eature=related
    Har du tur så kan du få en likadan för strax över 100 000. Såg en på blocket, samma årsmodell för 105 000 för ett tag sedan. Dyrt, men ändå inte

    http://www.blocket.se/stockholm/Harl...tm?ca=23_4&w=3
    En läckerbit som skiljer sig ifrån mängden;-)
    Senast redigerat av Roadking den 2010-08-24 klockan 10:38.

Liknande ämnen

  1. Trafikljus som aldrig slår om..
    Av Joachim i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-07, 07:17
  2. Nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 21:22
  3. Man kan aldrig vara nog säker..
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 22:30
  4. Är så J..la nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 16:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •