Sidan 4 av 7 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 66

Ämne: Aldrig nöjd

  1. #31
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Undrar om vi tänker på samma väg ????
    Jan

  2. #32
    Nu har jag en kompis som har blivit hd-frälst och en annan som slutat gilla glidarhojar. Bägge tjatar på sitt hoj om hojbyten. Jag är ju jättenöjd med min 950 men man blir ju påverkad när man får höra flera gånger per dag om att man borde hoj.

  3. #33
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Nu har jag en kompis som har blivit hd-frälst och en annan som slutat gilla glidarhojar. Bägge tjatar på sitt hoj om hojbyten. Jag är ju jättenöjd med min 950 men man blir ju påverkad när man får höra flera gånger per dag om att man borde hoj.
    Tycker den hd-frälste ska uppsöka en psykiatrisk klinik och den andre ska skaffa en Hayabusa eller likvärdig raket.

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Tycker den hd-frälste ska uppsöka en psykiatrisk klinik .
    Har arbetat inom akutpsykiatrin i snart 20 år. Vad som talar emot ditt påstående är kanske en tröja som min gode vän i Minnesota har. På den står det. " You never see a harley outside a psyhciatrist's office"
    Men jag böjer mig för din erfarenhet inom området, jag får känslan av att du har kört hoj i minst hundra år och då har jag förstånd nog att backa och dra mig stillsamt baklänges bortifrån vidare diskussioner..............

  5. #35
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Men jag böjer mig för din erfarenhet inom området, jag får känslan av att du har kört hoj i minst hundra år och då har jag förstånd nog att backa och dra mig stillsamt baklänges bortifrån vidare diskussioner..............
    Jag har bara erfarenhet av mc sen våren förra året men jag är känd för att vara full-i-fan i mina kommentarer. Naturligtvis stampar jag hd-åkare på tårna men det var liksom meningen. Någon grupp brukar "råka illa ut" när kommentarer som min fälls.

    Här kommer en till spydighet:

    Vad gäller frånvaron av hd utanför sjukhus så kan de ju kört bil dit.

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Här kommer en till spydighet:

    Vad gäller frånvaron av hd utanför sjukhus så kan de ju kört bil dit.
    En fråga man kanske skulle kunna ställa sig är vad du får ut av din spydighet? Du är ju faktsikt medveten om det. Är det givande att trampa vissa grupper på tårna?

  7. #37
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    En fråga man kanske skulle kunna ställa sig är vad du får ut av din spydighet? Du är ju faktsikt medveten om det. Är det givande att trampa vissa grupper på tårna?
    http://sv.wiktionary.org/wiki/humorl%C3%B6s

  8. #38
    Jo du är nog en himla rolig prick...



    http://sv.wiktionary.org/wiki/spydig
    Senast redigerat av Roadking den 2010-08-24 klockan 08:23.

  9. #39
    Men ni som kör er drömhoj. T e x en dyr och fin HD, är ni så nöjda att ni inte ändå funderar på att byta hoj? Människan verkar alltid verka jaga vidare mot nya mål och tro att gräset är grönare på andra sidan...

  10. #40
    Tidigare kände jag mig nöjd med min hoj, men trotts det så kollade jag alltid på annonser. Nu med min nuvarande är jag jättenöjd och kollar väldigt sällan. Min slutsats är när det gäller mig själv är att jag inte var riktigt nöjd, och därför sökte jag, vi ar nog duktiga lite till mans att ljuga för oss själva.
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. Trafikljus som aldrig slår om..
    Av Joachim i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-07, 07:17
  2. Nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 21:22
  3. Man kan aldrig vara nog säker..
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 22:30
  4. Är så J..la nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 16:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •