Sidan 6 av 7 FörstaFörsta ... 4567 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 66

Ämne: Aldrig nöjd

  1. #51
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Den Amerikanska frihetsdrömmen ja. Låt den inte förvandlas till en ekonomisk mardröm bara.
    Ja, det är det som jag är rädd för. Den hoj som jag har nu passar mig helt utmärkt ekonomiskt och ger ändå mig glidarhojskänsla även om den inte har en hd:s motorgång och ljud.

  2. #52
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Ja, det är det som jag är rädd för. Den hoj som jag har nu passar mig helt utmärkt ekonomiskt och ger ändå mig glidarhojskänsla även om den inte har en hd:s motorgång och ljud.
    Då ska du vara nöjd som det är. Dumt att sätta sig i knipa.

  3. #53
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Då ska du vara nöjd som det är. Dumt att sätta sig i knipa.
    Yepp, bäst så. Och skoj ha sin dröm kvar oxå. Men en vacker dag kanske man har ekonomi. Men som sagt då, ska man tänka sig noga för och köpa en fullstor direkt så man slipper byta efter ett tag.

  4. #54
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Yepp, bäst så. Och skoj ha sin dröm kvar oxå. Men en vacker dag kanske man har ekonomi. Men som sagt då, ska man tänka sig noga för och köpa en fullstor direkt så man slipper byta efter ett tag.
    Detta kanske passar bättre ;-) http://www.superx.se/index.php?Mode=...oup=9&PID=1519

  5. #55
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Yepp, får nog investera i denna pipan nästa år. Då skulle jag bli ännu mera belåten med min hoj

  6. #56
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Yepp, får nog investera i denna pipan nästa år. Då skulle jag bli ännu mera belåten med min hoj
    Det kan jag garantera att du blir8)

  7. #57
    Härligt!

  8. #58
    Medlem Hagiss avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Arlanda
    Inlägg
    102
    Det finns ju varianter att tillämpa om man vill!
    Jag har en plan för att slippa detta bekymmer då jag själv känner igen mig!
    Jag börjar med att skaffa en hoj som jag vet är stor nog och att jag kan modda till den grad jag vill att den ska se ut! Jag kör en säsong och spar lite pengar, sen moddar jag det akutaste. Vilket ger en ny köregenskap och lite annan kosmetisk look. Efter den säsongen så har jag alternativet att antingen vara nöjd ytterligare en säsong och modda utseendet något igen eller låta den se ut som den gör och borra upp cylindrarna om jag tröttnat på vridet. När den väl är uppborrad ja då är det bara kosmetiska ingrepp kvar och tja tar man det lite pö som pö så tror jag ändå att man inte tröttnar på samma sätt (hoppas i alla fall hihi)

    Edit: går ju alltid att fin justera med lite nya motordelar för att få den att gå något bättre! Så jag lägger nog hellre pengarna på att fixa en hoj till max än försöka byta upp mig år ut och år in.
    Senast redigerat av Hagis den 2010-08-24 klockan 12:34.
    RIDERS STOCKHOLM

  9. #59
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Det finns ju varianter att tillämpa om man vill!
    Jag har en plan för att slippa detta bekymmer då jag själv känner igen mig!
    Jag börjar med att skaffa en hoj som jag vet är stor nog och att jag kan modda till den grad jag vill att den ska se ut! Jag kör en säsong och spar lite pengar, sen moddar jag det akutaste. Vilket ger en ny köregenskap och lite annan kosmetisk look. Efter den säsongen så har jag alternativet att antingen vara nöjd ytterligare en säsong och modda utseendet något igen eller låta den se ut som den gör och borra upp cylindrarna om jag tröttnat på vridet. När den väl är uppborrad ja då är det bara kosmetiska ingrepp kvar och tja tar man det lite pö som pö så tror jag ändå att man inte tröttnar på samma sätt (hoppas i alla fall hihi)

    Edit: går ju alltid att fin justera med lite nya motordelar för att få den att gå något bättre! Så jag lägger nog hellre pengarna på att fixa en hoj till max än försöka byta upp mig år ut och år in.
    De var inte en dum strategi. Och säkert mera ekonomiskt än att byta upp sig stup i kvarten.

  10. #60
    Medlem Hagiss avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Arlanda
    Inlägg
    102
    Ja och den strategin kan jag nog tacka en del av er för! Jag har tagit del av era tips och råd när jag frågade om råd inför valet av en ny hoj samt lyssnat på dom människor jag har runt i kring mig

    http://www.hojen.nu/forum/showthread.php?t=4045

    Edit:
    Jag tror nämligen inte att det finns en hoj som är 100% perfekt för mig, det är alltid något man vill ändra på så tja. En långmilare och få ner priset sen kommer den ju ändå lämnas in på borrning inom 3 säsonger så då passar jag på att gå igenom hela motorn under vintern och har jag då fått det mest akuta moddat så har jag i alla fall 2 säsonger innan jag förmodligen har något modd behov! Dvs 5 säsonger på samma hoj och jag har ännu inte tröttnat eller byggt klart den
    Senast redigerat av Hagis den 2010-08-24 klockan 12:56.
    RIDERS STOCKHOLM

Liknande ämnen

  1. Trafikljus som aldrig slår om..
    Av Joachim i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-07, 07:17
  2. Nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 21:22
  3. Man kan aldrig vara nog säker..
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 22:30
  4. Är så J..la nöjd.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 16:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •