Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hårddisk.

  1. #1
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Hårddisk.

    Nu ska jag se om jag kan skruva ur hårddisken ur den gamla datorn. Panoka har tydligen en grej som man sätter in disken i så funkar den som en extern disk så att jag kan rädda saker som jag har på den, bland annat alla bilder från våra träffar. Vi får hoppas att den funkar och att det är rätt sort på disken så att den passar, han sa vilken typ av disk det skulle vara men jag vet inte vilken jag har i datorn.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Hurra.

    Panoka hade med sig den där makapären till jobbet igår så nu har jag testat och det funkar, det är en lättnad att inte alla bilder från i somras hade gått förlorade.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Toppen! Är lite av en hobbydatornörd själv. Det är roligt de få gånger man provar en ny makapär till datorn och det fungerar. Är mycket stolt över att jag har fått en nätverksskrivare att fungera till hemmets båda datorer. =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •