Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Honda PCX

  1. #11
    Mc-Bosse
    Gäst
    Oj vad läcker design! Dösnygg ju!

    Jag vill veta vad marschfarten är och vad den kommer att kosta. Är den som andra 125cc scootrar som går att pressa upp i 90 och sackar kraftigt i uppförbackar och motvind är det inget kul. Jo i stan och kortare sträckor duger den men på landsvägen blir det bara ett irritationsmoment att man inte kan hänga med i trafikrytmen.

    Kymco har en fin scooter på 500cc med 37 hk som inte ger några problem på landsvägen. http://www.kymco.se/mc/kymco_xciting500.html
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2009-10-07 klockan 12:33.

  2. #12
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Läste din reseberättelse från resan GBG-Finland-Boden på moped, skitkul! Zoomern verkar ju vara väldimensionerad för långtouring. =)
    ¨

    Den gick som på räls trots fullast med sovande och "kök"

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Stockholms län
    Inlägg
    26
    Den här scootern är ju så grymt cool, har alltid tyckt att scootrar med sina automatväxlar har tagit bort halva nöjet med MC-åkning. Men denna ser ju så grymt cool ut och lär vara grymt rolig att köra.

    Ännu en grej man vill ha, vad dyrt mitt liv kommer bli om jag bara vill ha nya grejer hela tiden. Det brukar dessutom sluta med att jag skaffar allting i slutändan, oavsett vad i princip :/. Även om jag behöver jobba Arsl*t av mig.

  4. #14
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nible Visa inlägg
    Ännu en grej man vill ha, vad dyrt mitt liv kommer bli om jag bara vill ha nya grejer hela tiden. Det brukar dessutom sluta med att jag skaffar allting i slutändan, oavsett vad i princip :/. Även om jag behöver jobba Arsl*t av mig.
    Vad är det man brukar säga?, "Flest prylar på kyrkogården har vunnit!"

    Tror många av oss känner igen sig, helt eller delvis...
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Stockholms län
    Inlägg
    26
    Hehe, skönt att man inte är ensam

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •