Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: När löven faller

  1. #11
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Är det inte förbjudet att åka andra transportmedel till SMC´s möten?
    Haha, borde vara det. Jan Olov träffade någon på en BMW 1200GS.
    Jan

  2. #12
    Jasså det var du, där ser man.
    Jan-Olov

  3. #13
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    En besök hos en psykolog kanske?
    Nejnej, alla drabbas av detta. De som inte erkänner lever i förnekelse.

    Skulle ställa undan SV'n för vintern i Fredags men nån hällde öl i mig så det fick vänta. Tyvärr så har snön legat permanent sen dess (hade tänkt ställa den hos mina föräldrar i västerbottens inland) så det ser ut som jag missade sista chansen.. Får försöka ragga ihop en bil och ett släp, känns som ett hån mot hojen att den inte ska få gå till den långa vilan för egen maskin.

    Yamahan hade jag tänkt behålla i stan och köra tills asfalten inte syns längre och sen göra som i fjol och gömma den i källaren på jobbet. Är ett helsike att ha 2 hojar men inget garage. Har försökt hyra in mig i ett men ingen lycka än. =/
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  4. #14
    Medlem adaras avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    141
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Skulle ställa undan SV'n för vintern i Fredags men nån hällde öl i mig så det fick vänta. Tyvärr så har snön legat permanent sen dess (hade tänkt ställa den hos mina föräldrar i västerbottens inland) så det ser ut som jag missade sista chansen..
    Vad glad man blir att man bor lite längre söderut!=) Åkte en liten tur runt Stockholm idag i finaste (dock en smula blåsigt) höstväder. 11 grader och sol, första gången jag inte har frusit om händerna sen jag tog lappen=) Får hoppas att vintern kommer sent i år, känner mig inte alls klar för säsongen..

  5. #15
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av adara Visa inlägg
    Vad glad man blir att man bor lite längre söderut!=) Åkte en liten tur runt Stockholm idag i finaste (dock en smula blåsigt) höstväder. 11 grader och sol, första gången jag inte har frusit om händerna sen jag tog lappen=) Får hoppas att vintern kommer sent i år, känner mig inte alls klar för säsongen..
    Så då följer du med oss på äppelturen? Kul!! Kan varmt rekommendera att åka i grupp och vi har det alltid himla trevligt!

  6. #16
    Medlem adaras avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    141
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Så då följer du med oss på äppelturen? Kul!! Kan varmt rekommendera att åka i grupp och vi har det alltid himla trevligt!
    Det kan hända! Måste dubbelkolla med sambon att vi inte är upptagna på annat håll bara. Och så kanske jag får läsa om tråden om gruppåkning innan, så att man inte blir utkastad efter halva resan=)

Liknande ämnen

  1. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2019-06-22, 21:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •