Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 23

Ämne: Ryggskott

  1. #11
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Gurrag Visa inlägg
    Hoppas du blir mycket bättre tills uppkörningen.
    Ja, blir jag inte bättre än idag så är det bara att ställa in. Att få ett kramphugg i ryggen i 90 knyck på en tät trafikerad landsväg vill jag inte vara med om. Som att få ett epilepsianfall i en porslinsbutik. Typ.

  2. #12
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Nä det är sant. Är man säker att man riskerar att få allvarliga problem på en MC eller i en porslinsbutik ska man ta det väldigt piano eller avtstå.

    Nåja. Än så länge så utgår vi från att du blir bättre så du får ditt mckort. Ska hålla alla tummar, Stortår, näsor, öron och diverse övriga mindre suspekta kroppsdelar att både du och jag kan köra upp och klarar kortet.

  3. #13
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Nu ikväll känns det, peppar peppar, som om det äntligen börjat släppa en aning. Har fortfarande kraftiga känningar men inte alls i närheten av den smärta som jag känt tidigare i veckan. Hoppas det är ljuset i tunneln som jag ser.

  4. #14
    Medlem tomahs900s avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Skåne, Ystad
    Inlägg
    359
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Som att få ett epilepsianfall i en porslinsbutik. Typ.

  5. #15
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Hoppas det är ljuset i tunneln som jag ser.
    Var försiktig, det kan vara ett tåg.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #16
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Var försiktig, det kan vara ett tåg.

  7. #17
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Kramphuggen har upphört och jag kan resa mig, om än stelt, efter att jag suttit och kan gå ganska direkt. För en vecka sedan tog det fem minuter innan jag stapplande kunde börja röra mig. Har inte kunnat köra sedan förra torsdagen så jag ser verkligen fram emot Mariefredstundan på söndag! Peppar peppar håller ryggen då. Annars ligger uppkörningen risigt till. Men det är väl bara att bita ihop.

  8. #18
    Medlem Guzzi-Leifs avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Värmland
    Inlägg
    1 217
    Fy för Sören!
    Provade i somras då jag, trots färskt ryggskott, var tvungen att övningsköra med dottern.
    Var beredd på att du bara kan köra korta etapper och se upp med gupp o vägskador så du inte förvärrar eländet.
    Krya på dig!

  9. #19
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Kul å läsa att du är på bättringsvägen, Jonas, då syns vi ju på söndag! Hur var det nu, skulle du vara framme en kvart före avgång?
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

  10. #20
    Jag tänkte inte på det tidigare men köp ett njurbälte som du drar åt lagom hårt. Jag hade en period då det var mycket svårt att köra hoj, dragstaren, det hjälpte oerhört mycket, ta ett som du knäpper med kardborre eftersom det går att ställa in efter svanken. Har du sådana problem med ryggen tänk efter om du skall köra cusom man sitter inte så rätt med ryggen åtmistone gjorde inte jag det. Krya på dig.
    Jan-Olov

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •