Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Första steget.

  1. #21
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Frugan skrämde skiten ur mig i förrgår, hon startade hojen inne i ladan och la i ettan sen drog hon på rakt ut genom den öppna porten, det är en liten nivå skillnad och så är det fullt med oklippt gräs utanför och jag tänkte att nu går det åt helvete men inte då, hennes kommentar efteråt var att det var ju inga problem, vad svarar man då?
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #22
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Nu har hon gått ner till ladan och sa att hon skulle träna mörkerkörning, hon är rolig hon.

    En riktigt entusiast.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Frugan skrämde skiten ur mig i förrgår, hon startade hojen inne i ladan och la i ettan sen drog hon på rakt ut genom den öppna porten, det är en liten nivå skillnad och så är det fullt med oklippt gräs utanför och jag tänkte att nu går det åt helvete men inte då, hennes kommentar efteråt var att det var ju inga problem, vad svarar man då?
    kände så för frugan också i början när vi var på övningsbanan sen på slutet var jag inte ett dugg orolig inte ens när hon gjorde bromstestet i 90km,sen blir man så himla stolt över frugan när hon visaar sina färdigheter

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Nu har hon gått ner till ladan och sa att hon skulle träna mörkerkörning, hon är rolig hon.

    En riktigt entusiast.
    Ursäkta en tanke men är det inte dags för offroadhoj med dubb till gumman med tanke på årstiden som kommer?

  5. #25
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ha ha ha, jag tycker du har en entusiastisk och rolig fru, Gibson. Bra idé att öva i ladan.

  6. #26
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Ha ha ha, jag tycker du har en entusiastisk och rolig fru, Gibson. Bra idé att öva i ladan.
    Kan man rida inomhus på vintern så varför inte även öva hojkörning. Låter som en lysande idé...;D
    ~ Mats

    Min blogg

  7. #27
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Kan man rida inomhus på vintern så varför inte även öva hojkörning. Låter som en lysande idé...;D
    Det är det.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #28
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Nu ska frugan gå ner till hojen i ladan en stund och träna, hon är uttråkad och vill ha lite roligt i kväll, mörkerkörning heter det väll.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #29
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    Angry Det tog en jävla tid.

    Igår fick frugan pappren från sjukhuset som ska skickas till länsstyrelsen för körkortstillstånd, att saker ska ta sådan jävla tid när det gäller olika instanser men nu har hon fått det så det är bara att skicka vidare så att hon får tillståndet någon gång så hon kan anmäla sig på körskolan.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  10. #30
    Citat Ursprungligen postat av Gibson Visa inlägg
    Igår fick frugan pappren från sjukhuset som ska skickas till länsstyrelsen för körkortstillstånd, att saker ska ta sådan jävla tid när det gäller olika instanser men nu har hon fått det så det är bara att skicka vidare så att hon får tillståndet någon gång så hon kan anmäla sig på körskolan.
    Oj, att dem kom så sent på året. Men då hinner hon väl fixa teori och riskkurs i vinter då.

Liknande ämnen

  1. Första hoj
    Av Storm i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-06-07, 16:36
  2. Min första vurpa
    Av Jourtjänst i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2013-07-07, 12:44
  3. Första lektionen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-29, 23:20
  4. Er första hoj
    Av Mymlan i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2013-04-30, 06:02
  5. Första val!?
    Av Methx i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 11:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •