Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 41

Ämne: Första steget.

  1. #11
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Häftigt.
    Jag önskar henne all lycka med körandet. Glöm inte att man från första november måste gå någon typ av riskutbildning. Tror den kallades Risk1. Kanske vettigt att få avklarat till vintern.

  2. #12
    Flyttat inläggen kring riskutbildning till en specifik tråd, antar att det kommer bli en del diskussioner kring denna framöver ändå. Länk: Riskutbildning MC
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  3. #13
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Vi tränade lite ikväll med och det går riktigt bra, hon ser så lycklig ut på sin hoj när hon kommer åkande.

    Jag ska ta ett foto imorgon så får ni se vad jag menar.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    tycker att det är så j-kla roligt att ens fru delar samma intresse som en annan har,snacka om livskvalite ,längtar så fruktansvärt till nästa säsong då får vi köra igång tidigt.

  5. #15
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Vi var ute och tränade lite idag med, övade lite start i backe och det gick rätt så bra men hon behöver träna mer på det där med gas och koppling. Det är bara att ligga i så kommer det med tiden. Glömde att fota henne men det kommer.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  6. #16
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Nu har det varit uppehåll i träningen en vecka pga mitt jobb men idag så tränade vi en stund och det gick riktigt bra. Frugan trodde att hon skulle ha glömt hur man gör efter en vecka men det var ingen fara med det, det blev bara en kort stund för fasen vad det blåste kallt och vi hade inte tillräckligt med kläder på oss men imorgon så kör vi igen med lite bättre kläder på oss.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  7. #17
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Nu har frugan tränat i ett par dagar och nu går det riktigt bra, det flyter fint att starta och stanna.

    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  8. #18
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Frugan har sina snilleblixtar ibland, nu när det har varit dåligt väder så tränar hon i ladugården så att hon slipper det hala och dom kalla vindarna. Hon gör stora framsteg med att hantera hojen, det ser riktigt bra ut nu när hon ska starta i motlut. Det här är så jäkla roligt att det äntligen händer.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    tänk om man hade en ladugård att köra omkring i då skulle säsongen aldrig ta slut,snart får du bara se ryggtavlan av henne när ni är ute o kör

  10. #20
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av leffa Visa inlägg
    tänk om man hade en ladugård att köra omkring i då skulle säsongen aldrig ta slut,snart får du bara se ryggtavlan av henne när ni är ute o kör
    HAHA så blir det nog, hon försvinner som en raket i fjärran.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

Liknande ämnen

  1. Första hoj
    Av Storm i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2019-06-07, 16:36
  2. Min första vurpa
    Av Jourtjänst i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2013-07-07, 12:44
  3. Första lektionen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-29, 23:20
  4. Er första hoj
    Av Mymlan i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2013-04-30, 06:02
  5. Första val!?
    Av Methx i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 11:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •