Sidan 3 av 11 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 106

Ämne: Äppeltouring till Grönsöö den 10/10

  1. #21
    Medlem Starrider_Johnnys avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    66
    Vad är det här för dagistråd, är det inte hoj vi ska åka? Dom som vill bli filmstjärnor kan väl gå på nån audition. Är det nån som har bett om att bli filmad?

  2. #22
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Starrider_Johnny Visa inlägg
    Vad är det här för dagistråd, är det inte hoj vi ska åka? Dom som vill bli filmstjärnor kan väl gå på nån audition. Är det nån som har bett om att bli filmad?
    Du har alldeles rätt Sarrider_Johnny. Mitt fel, det var jag som började med dagisfasonerna.
    Ber om ursäkt! Kör så det ryker........ Wrrrooommmm.....
    Återfalls skogsmulle!

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Hölö
    Inlägg
    39
    Hej
    Jag och min gubbe tänkte åka med er på lördag och undrar vilken tid och plats ni ska träffas på. Hälsningar Eva

  4. #24
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Eva Visa inlägg
    Hej
    Jag och min gubbe tänkte åka med er på lördag och undrar vilken tid och plats ni ska träffas på. Hälsningar Eva
    Trevligt! Mats som är given körkarl kommer säkert strax med glasklara instruktioner om mötesplats, tider etc.

  5. #25
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Avfärd klockan tio från OKQ8-macken i Barkarby, mitt emot IKEA!

    Jonas,
    du kan kan komma till mig kvart över nio för att hämta provkörningshojen, så åker vi gemensamt till Barkarby. Blir den inte klar, vilket jag hoppas, kontaktar jag dig på fredag.
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #26
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Jag kan vara hos dig då, Mats. Sen blir det som det blir med hoj på lördag. Jag har ju min hoj, men får jag tillfälle att prova något annat är det bara en väldigt fet bonus.

    Om någon åker söderifrån och vill göra sällskap så kan vi mötas 08.45 i hörnet Renstjernasgatan-Katarinavägen med utsikt över Gamla Stan, Strömmen och Skeppsholmen.

  7. #27
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Om tiden medger tänkte jag svänga förbi detta mc_museum som avslutning på dagen. Hinns det inte med på lördagen åker jag dit på söndag. Har besökt det när det låg i värmländska Rottneros och det var fantstiskt redan då. Lär inte ha blivit sämre nu...

    Medtagande av kamera rekommenderas!
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #28
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Om tiden medger tänkte jag svänga förbi detta mc_museum som avslutning på dagen. Hinns det inte med på lördagen åker jag dit på söndag. Har besökt det när det låg i värmländska Rottneros och det var fantstiskt redan då. Lär inte ha blivit sämre nu...

    Medtagande av kamera rekommenderas!
    Vad intressant, det måste jag åka och se någon gång.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  9. #29
    Hallå Jonas, om det inte regnar eller är minusgrader (helst över 5+) så möter
    jag upp på Söder kl 08.45.
    Jag hoppas att vi hinner med Mc-museumet också, det verkar riktigt intressant.

  10. #30
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Harka Visa inlägg
    Hallå Jonas, om det inte regnar eller är minusgrader (helst över 5+) så möter
    jag upp på Söder kl 08.45.
    Jag hoppas att vi hinner med Mc-museumet också, det verkar riktigt intressant.
    Hej Harka! Då ses vi då! Hoppas Marie, Soulcat och många fler ansluter också.

Liknande ämnen

  1. Ruta till hojen, till vettigt pris.
    Av nadako i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 06:27
  2. Vädrar väl till en tur till Art Weekend i Hstad
    Av Foosi i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-10, 10:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •