Sidan 2 av 11 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 106

Ämne: Äppeltouring till Grönsöö den 10/10

  1. #11
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Funderar på att avsluta landsvägssäongen med en tur till Grönsöö slott och äppelmarknaden den 10/10. Trevligt att strosa runt i den fina parken och käka lite äppelkaka i Caféet.

    BMW-klubben avslutar traditionellt med denna tur, men på söndag.

    Åker hellre med Hojengänget och på lördagen istället.

    Finns det intresse för att följa med?

    Om Jonas grejat körkortet tills dess får han låna en av mina hojar!
    Ett bra förslag att åka med både till Grönsöö slott och med hojen.nu gänget tycker vi här ifrån också, vi är hunden, Susanne och undertecknad.

    Bara det är en positiv och glad stämning i leden, trots att det är framdukat med konserveringsmedel och andra gå i ide främjande knep och medel i garagen runtom , så hänger vi gärna med .

    Nu är det ju en dag i taget, och här och nu som gäller för våran del, och vad det är för dagar den helgen visar sig. Men vi riktar in våra blickar mot ett vackert samkväm den helgen, med färgsprakande natur, djur och trevliga människor, och varför inte vara preparerade med filmande utrustning båda dessa dagar nu när vi kan välja.

    Tycker det låter som en alldeles utomordentlig möjlighet att få Leva lite extra.
    Återfalls skogsmulle!

  2. #12
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Vilken Hojen-tur den 10/10 skulle filmas?

  3. #13
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Vilken Hojen-tur den 10/10 skulle filmas?
    Sorry Nina och alla andra, jag har skrivit fel här i tråden!
    Som sagt... Tar ni mig på stort allvar, får ni skylla er själva... Skrattar!
    Helgen den 10 och 11 oktober..

    Ska vi här på forumet, Hojen.nu köra Lördag och BMW Clubben söndag. Hänger jag med nu!

    Vår familj åker gärna med Hojen.se

    Ska vi prata filmning här eller på ny tråd? Själv tycker jag kanske en ny tråd blir betydligt enklare då ämnet kommer att gå över tid och passera den här tråden 10/10... eller?
    Återfalls skogsmulle!

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av on2wheel Visa inlägg
    Sorry Nina och alla andra, jag har skrivit fel här i tråden!
    Som sagt... Tar ni mig på stort allvar, får ni skylla er själva... Skrattar!
    Kunde nästan misstänkt det var bara snack. Synd, det hade varit skoj för forumet med en egen liten reklamfilm.

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Trådlyft, det närmar sig 10 oktober, bara 9 dar kvar nu.
    Jag har stoppat i extrastoppningen i kläderna så nu slipper jag frysa som sist när jag körde, fy vad det var kallt. Tänkte ev hänga med, men det beror som sagt på min mans kalender så inget krockar.

  6. #16
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Kunde nästan misstänkt det var bara snack. Synd, det hade varit skoj för forumet med en egen liten reklamfilm.
    Okey Nina... Tycker att du inte riktigt är juste nu!

    Prescis som om detta handlade om just Filmningen.
    Nej då, som jag skrev, handlade det om tiden, om datumen, då jag i mina första inlägg hade missuppfattat att både hojen.nu och bmw clubben skulle till samma ställe fast olika dagar 10 och 11/10, jag fick för mig att det var två helt olika körningar, till olika mål.

    Som vanligt så kommer det att bli lika mycket film som vi engarserar oss här på forumet, alltså just nu en halv bild ruta eller nått .

    Och hitils har ingen så mycket som sagt halv sju till mig om filmning och som ni alla märker... tiden går.

    Men det är klart kanske skulle allt ha serverats på typ "silverfat" till dig och alla andra, en färdig film från tre, fyra hojar utan att någon av er andra här har varit med och hjälpt till.

    Vill man inte så vill man inte.... Blanda inte in mig i din/er vilja den får du/ni stå för själva det är riktigt ojuste att göra så !!

    Men det visar väl bara vad som igentligen gäller här antagligen.....

    Ha det....
    Återfalls skogsmulle!

  7. #17
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag ber om ursäkt om jag missuppfattat dig men i det här inlägget (Mariefredsrundan) nämner du att filma körningen den 10/10, i denna tråd och inlägg i Grönsöö-tråden undrar jag senare om det är denna körning den 10/10 som ska filmas. Jag fick inget svar så jag la ut frågan igen i samma tråd här.
    Du svarade då detta.

    Hur tänkte du här när du svarade så?



    Citat Ursprungligen postat av on2wheel Visa inlägg
    Okey Nina... Tycker att du inte riktigt är juste nu!

    Prescis som om detta handlade om just Filmningen.
    Nej då, som jag skrev, handlade det om tiden, om datumen, då jag i mina första inlägg hade missuppfattat att både hojen.nu och bmw clubben skulle till samma ställe fast olika dagar 10 och 11/10, jag fick för mig att det var två helt olika körningar, till olika mål.

    Som vanligt så kommer det att bli lika mycket film som vi engarserar oss här på forumet, alltså just nu en halv bild ruta eller nått .

    Och hitils har ingen så mycket som sagt halv sju till mig om filmning och som ni alla märker... tiden går.

    Men det är klart kanske skulle allt ha serverats på typ "silverfat" till dig och alla andra, en färdig film från tre, fyra hojar utan att någon av er andra här har varit med och hjälpt till.

    Vill man inte så vill man inte.... Blanda inte in mig i din/er vilja den får du/ni stå för själva det är riktigt ojuste att göra så !!

    Men det visar väl bara vad som igentligen gäller här antagligen.....

    Ha det....

  8. #18
    Medlem on2wheels avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    202
    Inget ska filmas av någon fram till dags datum, inte med "brors" utrustning så vitt jag vet i allafall.
    Jag har aldrig sagt att jag ska filma någonting.

    Det jag gjorde var att erbjuda oss på Hojen.nu en möjlighet att filma en "åkning" med en lite juste utrustning, och det till te.x. 10/10.
    Och jag på pekade också, att ifall vi ska göra det så krävs lite förarbete innan, att göra fästen och förbereda lite på några hojar.
    Nämde också för Mats att det var lite mer förberedelser i fall vi skulle filma från offroad hojarna på sämre vägar.

    Hur som så öppnade jag en dörr.... Och fram till idag så har ingen från Hojen.se klivit in i den eller visat intresse, så vitt jag vet iallafall och tiden rinner så saktliga iväg.

    Hur jag tänkte.... Ja, jag tänkte nog att det var dumt av mig att öppna dörren på det viset, det brukar vara bäst för den som själv ska gå in genom en dörr att också öppna den, annars så blir det gärna så här. Sorry!

    Det var dumt av mig, vi får väl hoppas att jag lärt mig nått!
    Återfalls skogsmulle!

  9. #19
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    En som inget fattar,vad handlar detta om?
    Vi skall väl köra 10/10
    Vill man gör reklamfilm så får den som vet om saker säga vad han vill att vi andra ska göra,då kan man se om nån är intresserad.Har inte fattat att man skall anmäla sig till någon för filmning

  10. #20
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Måste säga att jag tyvärr jobbar 12 timmar den dagen. Ser dock fram emot första träffen jag kan köra med er!

Liknande ämnen

  1. Ruta till hojen, till vettigt pris.
    Av nadako i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 06:27
  2. Vädrar väl till en tur till Art Weekend i Hstad
    Av Foosi i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-10, 10:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •