Sidan 7 av 11 FörstaFörsta ... 56789 ... SistaSista
Resultat 61 till 70 av 106

Ämne: Äppeltouring till Grönsöö den 10/10

  1. #61
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av stefanistockholm Visa inlägg
    Jahapp... för min del så lägger jag allt krut på kärestans födelsedag.
    Och ber en stilla bön om att det inte är slut på hojåkandet i år och om det är det så hoppas jag att vintern går fort.
    Det hade varit kul att träffa er, stämningen verkar vara på topp, men det är aldrig kul när saker krockar och man måste prioritera...

    Jonas, du och jag kan väl prata om Hilding per mail eller telefon...
    xxxxxxxx finns jag på...

    Kör så att ni alla kommer hem utan bucklor, böter eller blåmärken 8)
    Stefan; jag ringer dig imorgon eller på söndag, men ta bort telefonnumret. Det finns stollar som härjat här sista tiden...

  2. #62
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Underbart, då jag hela dagen har frusit som en hund. Har dragit på mig någon förkylning som de flesta på mitt jobb redan gått igenom. Några har klarat sig riktigt bra, men några har varit hemma ett par dagar med feber, Hoppas för allt i världen att jag tillhör den förstnämnda gruppen. Har helt klart feber nu och sitter med duntäcket över axlarna, men mycket ska få mig att stanna hemma imorgon. Har Treo hemma och får ju värmehandtag imorgon. Men mår jag som nu är det högst tveksamt om jag orkar köra. Har ställt klockan på sju och ber till högre makter att de ska se om mig inatt.
    Håller tummarna för ett snart tillfrisknande för din del. Själv har jag tillbringat dagen med att montera pakethållare och topbox på "Pannan" originalboxen på den är i paritet med ett handskfack på en bil vad gäller stuvutrymme. Får bli förvaringsbox i garaget av den i stället.

    Sedan var jag på det nyöppnade motorcykelmuseum som finns ett "vargyl" bort från mig, i Sollentuna. Måste tro att detta är ett av världens absolut förnämsta i sin genre. Har varit på många runt om i världen men inte sett något av denna klass. Tog en massa bilder som blev skitbra, men dessvärre är dom för stora att lägga ut på forumet. Verkar som att bilderna man kan lägga ut inte är lika stora som förut.
    Tror ta mig tusan att jag köper ett årskort dit.

    Blev även en sväng ut till Saltsjö-Boo för att säkerställa att Jonas inte ska behöva frysa i morgon...
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #63
    Hoppas du kryar på dig Jonas! Jag blir hemma imorgon har både barn och djur att ta hand om då sambon är i Polen och tävlar. Ha en skön tur alla!

  4. #64
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    hoppas att ni får en skön tur i morgon själv får jag vänta tills att vårdagarna kommer :=}
    Senast redigerat av leffa den 2009-10-10 klockan 08:26.

  5. #65
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag hade tänkt köra med på rundan men jag stannar hemma, ha en trevlig resa ni som kör i dag.

  6. #66
    Huva, hade tänkt att åka men med en yttertemp på ynka 2+ så ställer jag in.
    Utan handtagsvärmare blir det lite väl tufft för dom små fingrarna.

  7. #67
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Med över 38 grader i feber måste jag tyvärr meddela att jag inte kan köra idag. Vet inte heller om febern är på väg upp eller ned. Vore inte kul att bli ännu sämre under resans gång. Jag är väldigt besviken, då jag sett fram emot denna turen av flera anledningar. Men det är som det är....

  8. #68
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Med över 38 grader i feber måste jag tyvärr meddela att jag inte kan köra idag. Vet inte heller om febern är på väg upp eller ned. Vore inte kul att bli ännu sämre under resans gång. Jag är väldigt besviken, då jag sett fram emot denna turen av flera anledningar. Men det är som det är....
    Trist men så är det och inget att göra åt. Det kunde varit värre, du kunde varit sjuk på uppkörningsdagen i stället. Nu får jag njuta av värmehandtagens välsignelse istället. Inget ont som inte har något gott med sig...

    Vädret ser i alla fall ut att kunna bli rätt hyfsat på årets sista tur.
    ~ Mats

    Min blogg

  9. #69
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Hölö
    Inlägg
    39
    Hej
    Hade ju tänkt åka med idag ,men dottern ska ta AM kort nästa helg så vi måste ut och öva lite. Men till våren hänger vi med på någon tur. Hälsningar Eva

  10. #70
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Har precis kollat in prognosen för dagen. Den är mycket bättre än igår så vi kommer få ett kanooooonväder.

    Ses snart!
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

Liknande ämnen

  1. Ruta till hojen, till vettigt pris.
    Av nadako i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-03-30, 06:27
  2. Vädrar väl till en tur till Art Weekend i Hstad
    Av Foosi i forum Träffar & Körningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-05-10, 10:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •